hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > با مانتو کتی چی بپوشیم؟

با مانتو کتی چی بپوشیم؟

مانتو کتی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین مدل مانتوها در بین خانم هاست. مانتو کتی را می توانید با انتخاب درست اکسسوری ها در هر جایی بپوشید.

برای شیک پوشی با مانتو کتی چی بپوشیم؟

مانتوی کتی از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است که در انواع متنوعی در بازار وجود دارد. از انواع مانتوهای کتی می توان در مجالس و مهمانی های مختلف و مکان های اداری و رسمی استفاده نمود.

اگر شما نیز از طرفداران مانتو کتی هستید، برای داشتن یک استایل رسمی و در عین حال زیبا و شیک با استفاده از مانتو کتی ، این بخش از نمناک را مطالعه کنید.

انواع مانتو کتی

مانتو کتی در بازار تنوع فراوانی دارد. مانتوهای کتی در انواع رنگ ها و مدل ها و جنس های مختلف وجود دارند. یک مانتو کتی کرپ یا کتان با رنگهای روشن و متنوع انتخاب مناسبی برای روزهای بهاری و تابستانی است و یک مانتو کتی با پارچه پشمی و گرم و رنگ تیره برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب می باشد.
مانتو کتی در انواع کوتاه و بلند ، جلو باز و دکمه دار و... وجود دارد. مانتوی کتی برش و دوخت زیبایی دارد و این مدل مانتوها در انواع طرح های مدل مانتو اداری کتی و مدل مانتوی مجلسی کتی موجود است که انتخاب هر یک از این طرح های مانتوها به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد.
ست مانتو کتی

استفاده از مانتو کتی در موقعیت های مختلف

شما می توانید مانتو کتی را در موقعیت های گوناگون بپوشید و ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

مانتو کتی برای داشتن یک استایل رسمی

شما می توانید با انتخاب درست مانتو کتی و سایر لباس هایتان در موقعیت های رسمی از آن استفاده کنید. برای داشتن یک استایل رسمی و زیبا و شیک از مانتو کتی تیره استفاده کنید اما اگر به هر دلیلی رنگ های روشن را دوست دارید، از رنگ های نود، مانند کرم و یا پودری استفاده کنید و مانتو خود را با شلوار های بوت کات و پارچه ای استایلیش ، کفش های پاشنه دار و کیف های کوچک و مجلسی و شال های تک رنگ ست کنید.

مانتو کتی در استایل اسپرت

همچنین می توانید مانتو کتی را در استایل اسپرت هم به کار ببرید اما باید روش ست کردن سایر لباس هایتان را با مانتو کتی بلد باشید. استایل اسپرت با مانتو کتی یک استایل فوق العاده و در عین حال راحت است.
برای داشتن یک استایل اسپرت بی نظیر مانتو کتی به رنگ های شاد مانند قرمز و زرد و یا آبی نفتی بپوشید و در کنار آن از یک شلوار اسکینی و کتانی های سفید، کیف های ساده یک طرفه و یا دستی، شال های ساده و تک رنگ نخی استفاده کنید.
مانتو کتی اسپرت

ساختن یک استایل کلاسیک با مانتو کتی

برای داشتن استایل کلاسیک مانتو کتی یکی از بهترین انتخاب ها است. برای ساختن یک استایل کلاسیک با مانتو کتی هیچ رنگی به اندازه مشکی مناسب نیست اما از سایر رنگ ها هم می توانید با توجه به سلیقه خود در استایل کلاسیک با مانتو کتی استفاده کنید.
برای تکمیل استایل کلاسیک خود در کنارمانتو کتی از شلوار های راسته پارچه ای و همرنگ با مانتو و یا شلوار های مام استایل و مام فیت، همراه با کفش های تخت و بدون پاشنه ، روسری و یا شال های ابریشمی استفاده نمایید.

طریقه ست کردن مانتو کتی

برای ست کردن مانتو کتی با سایر لباس ها و اکسسوری های خود نکات زیر را در نظر بگیرید:

ست کردن مانتو کتی با انواع شلوار

مانتو کتی را می توان با انواع شلوار بر اساس موقعیت خود ست کنید.برای داشتن ظاهری جذاب و منحصر به فرد و استایل کژوال می توانید مانتو کتی خود را با شلوار جین بپوشید.
برای داشتن ظاهری اداری و رسمی نیز می توانید مانتو کتی را با شلوار تیره یا روشن ست کنید. مانتو کتی با شلوار مام استایل یا شلوار پارچه ای راسته و یا دم پا گشاد نیز انتخاب خیلی مناسبی برای موقعیتهای عادی و روزمره می باشد.
ست مانتو کتی و شلوار

ست کردن مانتو کتی با کفش

در هنگام انتخاب کفش، باید موقعیتی که قرار هست در ان حضور داشته باشید، را در نظر بگیرید و متناسب با آن کفش خود را انتخاب کنید.برای داشتن استایل نیمه رسمی کفش پاشنه بلند و صندل با مانتو کتی بپوشید.
این استایل برای مهمانی، جشن و دورهمی های خانوادگی و دوستانه مناسب خواهد بود.شما میتونید مانتو کتی را با کفش اسپرت و کتانی بپوشید و استایل فوق العاده جذاب و خاص داشته باشید.

ست کردن مانتو کتی با سرهمی

برای داشتن استایلی خاص و به روز می توانید مانتو کتی خود را روی پیراهنی بلند یا سرهمی بپوشید اما هنگام پوشیدن مانتو کتی بر روی پیراهن حتما باید ترکیب رنگی را رعایت نمایید. بهتر است برای زیباتر شدن استایل خود به سراغ مانتوهای اورسایز بروید. همچنین مانتو کتی را میتوانید با دامن کوتاه، شلوارک و پوتین بلند هم ست کنید و یک استایل عالی و خاص داشته باشید.
سرهمی با مانتو کتی

ترکیب یقه اسکی و مانتو کتی

شما برای داشتن استایل و ظاهری زیبا می توانید مانتو کتی خود را با یقه اسکی بپوشید. ترکیب یقه اسکی و مانتو کتی، استایلتان را رسمی می کند و پوشیدن یقه اسکی در همراهی با مانتوهای کتی، استایلی بسیار شیک برایتان رقم می زند. پوشیدن یقه اسکی و مانتو کتی به همراه شلواری چسبان و چکمه ای که تا بالای زانوست، ترکیبی چشم نواز خواهد بود.

استایل مونوکروم با مانتو کتی

اگر دوست دارید استایل مونوکروم داشته باشید و رسمی تر از همیشه به نظر برسید، مانتو کتی و تمام بخش های لباس تان باید از یک رنگ باشد.
استایل مونوکروم

استایلی زیبا با مانتو کتی چهارخانه

با داشتن مانتو کتی چهارخانه دست تان در طراحی استایل های مختلف کاملا باز خواهد بود. طرح های چهارخانه بسیار تنوعند پس می توانید با هر سلیقه طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید. برای داشتن استایلی رسمی می توانید مانتو کتی چهارخانه را با شلوار جین بپوشید.

مانتوی راه راه؛ انتخابی برای شیک پوشان

پوشیدن مانتو کتی با خط های راه راه عمودی شما را بلندتر و اندامتان را کشیده تر نشان می دهد. مانتوی راه راه انتخابی برای شیک پوشان است. اگر می خواهید شیک و رسمی به نظر برسید و نمی توانید ریسک کنید، به سراغ همین راه راه ها بروید و با کفش هایی پاشنه بلند رسمی بودن را به انتها برسانید. دقت کنید بهتر است با این مانتوها به سراغ شلوار رنگ روشن نروید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد