hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > طاهری: دلسردی و کدورت بود، اما گذشت/ لیگ اولین میدان من خواهد بود

طاهری: دلسردی و کدورت بود، اما گذشت/ لیگ اولین میدان من خواهد بود

مدعی سنگین وزن کشتی آزاد می‌گوید که از سوی کادرفنی گذشته برایش دلسردی‌هایی ایجاد شده، اما بار دیگر با انگیزه بازخواهد گشت.
امین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سوال که درخواستی برای حضور در اردوی تیم ملی به فدراسیون ارائه نداده، اظهار داشت: نه، درخواستی نداشتم. فعلا که خودم تمرین می‌کنم. اگر فرصت و میدانی باشد و دوستان به من هم فضا بدهند، حتما می‌آیم و دوباره خودم را محک می‌زنم.
وی انگیزه‌اش برای رقابت با سایر مدعیان را بالا دانست و گفت: دلسردی‌ها و کدورت‌هایی از کادرفنی قبلی برایم پیش آمد، اما خداراشکر اکنون خوبم. چاره‌ای نبود، باید تحمل می‌کردم. همه چیز گذشت و من همچنان با انگیزه بالا به دنبال دوبنده تیم ملی هستم.
این کشتی‌گیر سنگین وزن تهرانی در مورد رقابتی که پیش رویش قرار دارد، تاکید کرد: فکر می‌کنم پیش از لیگ، رقابتی برایم نباشد. چون مسابقات جهانی نروژ در پیش است و من هم در اردو نیستم. اولین میدان برای من، به این شکل رقابت‌های لیگ برتر است.
وی در این خصوص که آیا تیمی با او برای لیگ صحبت کرده، تصریح کرد: نه، هنوز تیمی صحبتی با من نداشته، فکر هم می‌کنم هنوز هیچ تیمی رسما کارش را شروع نکرده است.
طاهری در پاسخ به این سوال که آیا تجربه کار کردن با پژمان درستکار سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد را دارد، گفت: بله، یک فصل همراه تیم بیمه رازی بودم و پژمان درستکار مربی این تیم بود. ضمن اینکه در باشگاهِ او هم تمرین کرده‌ام و با سبک مربیگری‌اش آشنایی دارم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد