hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هرمزگان رتبه دوم تزریق واکسن را به خود اختصاص داده است

هرمزگان رتبه دوم تزریق واکسن را به خود اختصاص داده است

استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری استان هرمزگان با تزریق حدود ۵۴۰ هزار دوز واکسن رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
فریدون همتی استاندار هرمزگان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش جدید کووید 19 در محل نمایشگاه‌های دائمی بندرعباس با تاکید بر اینکه انسان در بحران‌ها باید بتواند مسائل را حل کند، اظهار داشت: مکانی را که برای راه اندازی بخش جدید در نظر گرفته‌ایم ظرفیت راه اندازی 1000 تخت را دارد.
وی افزود: اگر روند ابتلا به بیماری با شدت بیشتری روبرو شود با توجه به فضای موجود می‌توان تمهیدات جدیدی را به کار بست و اتاق‌ها را دو تخته کرد.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه دیگر دغدغه مکان درمانی برای بیماران کووید 19 را نداریم، گفت: ضمن رعایت صحیح شیوه نامه‌های بهداشتی و پروتکل‌ها باید قدرت واکنش سریع در بحران‌ها را داشته باشیم. 
همتی با تاکید بر اینکه محل نمایشگاه بندرعباس بیمارستان جدید مقابله با کروناست، بیان کرد: این بخش در واقع مرکز اصلی درمان بیماران کروناست و همه اتاق‌ها و فضای راهروها وی آی پی است.
وی با اشاره به عدم مراجعه بیماران غیرکوویدی به بیمارستان‌ها تصریح کرد: در حال حاضر سطح درآمدزایی بیمارستان‌ها به شدت سقوط کرده است و باری را بر روی دوش دولت قرار داده است.
استاندار هرمزگان با اشاره به راه اندازی مرکز اصلی رسیدگی به بیماران کرونا گفت: با انتقال بیماران کرونا به این بخش، سایر بیمارستان‌ها خدمات درمانی را به بیماران غیر کوویدی ادامه می‌دهند تا هم مردم سایر خدمات درمانی را دریافت کنند و هم بیمارستان‌ها از لحاظ درآمدزایی به سطح مطلوب برسند. 
همتی با اشاره به نگرانی مردم و کسبه اطراف محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس تاکید کرد: مرکز اصلی رسیدگی به بیماران کووید 19هیچ گونه ضرر و زیانی برای محیط اطراف ایجاد نمی‌کند.
وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما برای حل مشکلات است و نه ایجاد مشکل بیان کرد: وظیفه داریم ضمن پیش بینی برنامه‌ها قدرت پاسخگویی را داشته باشیم لذا مردم نگران فعالیت مرکز اصلی رسیدگی به بیماران کرونا را نداشته باشند.
 استاندار هرمزگان با اشاره به تزریق 540 هزار دوز واکسن در استان گفت: هرمزگان از لحاظ تزریق واکسن رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است و همچنان درصدد هستیم با راه اندازی بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های میناب و بندرلنگه وضعیت قرمز را به خوبی مدیریت کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد