hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > چرا تعدادی از پایگاه‌های واکسیناسیون مشهد در روزهای اخیر تعطیل شدند؟

چرا تعدادی از پایگاه‌های واکسیناسیون مشهد در روزهای اخیر تعطیل شدند؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا پایان روز عاشورای حسینی واکسیناسیون شهروندان انجام شد، اما به دلیل خستگی تعدادی از پرسنل و نیز کمبود واکسن مجبور به تعطیلی برخی از پایگاه‌های واکسیناسیون شدیم.
حمیدرضا رحیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با اشاره به اینکه تعدادی از نیرو‌هایی که در این پایگاه‌ها همراهی و کمک می‌کردند از نیرو‌های مردمی و جهادی بودند و تمایل داشتند که در ایام تعطیلات استراحت کنند، گفت: با توجه به اینکه واکسن موجود کفاف یک شیفت کاری کامل را نمی‌داد و باید واکسن موردنیاز از تهران ارسال می‌شد، تصمیم به تعطیلی برخی از مراکز واکسیناسیون در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه در سطح شهر مشهد گرفته شد.
او  با تأکید بر اینکه محوله واکسن موردنیاز بعدازظهر دیروز  وارد مشهد شده است،افزود: امروز در اکثر مراکزی که نیروی فنی آن‌ها تکمیل بوده، واکسیناسیون شهروندان انجام‌شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از امروز روند واکسیناسیون با ظرفیت قبلی مجدداً از سر گرفته می‌شود، ادامه داد: اگرچه در روز‌های عاشورا و تاسوعا واکسیناسیون انجام‌شده است، اما مراجعه مردم به پایگاه‌ها نسبت به‌روز‌های قبل از آن کمتر بوده است.
رحیمی  با اشاره به انجام واکسیناسیون ساکنین مناطق حاشیه شهر مشهد توسط بسیج جامعه پزشکی و سپاه امام رضا (ع)، بیان کرد: با توجه به اینکه حجم وسیعی از جمعیت ساکن در حاشیه شهر مشهد در حال واکسینه شدن هستند، پیش‌بینی می‌کنیم که مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون در سطح شهر مشهد نه‌تنها شلوغ نخواهد شد، بلکه از مراجعه به سایر پایگاه‌ها نیز کاسته می‌شود.
او همچنین در خصوص تأمین واکسن موردنیاز پایگاه‌های واکسیناسیون تصریح کرد: تقریباً هر دو روز ۸۰ هزار دُز واکسن از تهران ارسال و تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد