hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ورزش‌های هوایی مازندران سامان می‌یابد

ورزش‌های هوایی مازندران سامان می‌یابد

حسین بریمانی تاکید کرد؛   در جلسات کارشناسی مختلف با موضوع ورزش های هوایی استان، تدابیری جهت ساماندهی ورزشکاران اتخاذ گردید. ..
به گزارش  پایگاه خبری هم وطن  ، حسین بریمانی با اشاره به مطالبات فعالان ورزش‌های هوایی استان گفت : در پی تاکیدات #دکتررنگرز مدیر کل محترم ورزش و جوانان درخصوص رفع دغدغه‌ی جامعه هدف، پیگیری‌های مستمر با برگزاری جلسات و بازدیدهایی صورت گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.
     
   معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان   مازندران  افزود؛ با توجه به اهمیت موضوع ، در آینده‌ی بسیار نزدیک، فردی مجرب از خانواده ورزش‌های_هوایی بعنوان مسئول این کمیته معرفی خواهد شد.
     
   بریمانی با تاکید بر توسعه این ورزش مهیج و محبوب بیان داشت ؛ در جلسات کارشناسی ، تدابیری جهت ساماندهی ورزشکاران و برگزاری هر چه بهتر و منظم‌تر دوره‌های آموزشی اتخاذ گردید.
     
   وی فعالیت در رشته‌های ورزشی پروازی و برگزاری دوره‌های بدون مجوز را یکی از تهدیدات بالقوه در ورزش‌های هوایی دانست و گفت : در اماکنی که مورد تأیید دستگاه ورزش و جوانان نبوده و فاقد پروانه ورزشی از کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان باشد، قطعا اجازه پرواز داده نخواهد شد و با عوامل اینگونه تخلفات توسط ارگان‌های مربوطه برخورد قانونی خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد