hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کهکیلویه و بویراحمد > اخبار تعطیلی مدارس شهرستان دنا 23 بهمن 97

اخبار تعطیلی مدارس شهرستان دنا 23 بهمن 97

فرماندار شهرستان دنا در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس شهر سی‌سخت در روز 23 بهمن 97 گفت: مدارس شهر سی‌سخت در سه مقطع در نوبت صبح تعطیل هستند و ادارات با دو ساعت تأخیر آغاز بکارخواهند کرد.
نادیا صداقت، فرماندار شهرستان دنا در خصوص وضعیت مدارس شهر سی‌سخت مرکز شهرستان به ایسنا گفت: مدارس شهر سی‌سخت در سه مقطع در نوبت صبح تعطیل هستند و ادارات با دو ساعت تأخیر آغاز بکارخواهند کرد.
وی افزود: تاکنون حدود ۲۰ سانتیمتر در شهر سی سخت بارش برف داشته ایم و با اینکه در بخش پاتاوه بارندگی داریم مدارس این بخش تعطیل نیستند.
علی اصغر ملکی، بخشدار مارگون نیز گفت: ارتفاع برف در ارتفاعات این بخش ۶۰ سانتیمتر و در مناطق هموار ۴۰ سانتیمتر است که بعلت بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها مدارس این بخش در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل هستند.
جمال روحانی، بخشدار لوداب نیز گفت گفت: در این بخش شاهد بارش شدید برف هستیم، تاکنون حدود ۳۰ سانتیمتر برف در مناطق هموار داشته ایم و حدود یک متر در ارتفاعات برف بارید.
وی افزود: مدارس این بخش بعلت باز بودن جاده‌ها تعطیل نیستند.
همچنین مهران گودرزی، بخشدار کبگیان نیز گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته تمام مدارس این بخش در نوبت صبح تعطیل هستند.
وی اظهارکرد: در برخی مناطق بخش ۵۰ سانتیمتر برف باریده‌است و در شهر چیتاب مرکز بخش حدود ۲۰ سانتیمتر برف داشتیم و در گردنه‌های برفگیر بخش نیز بارش بیش از ۵۰ سانتیمتر برف گزارش شده است.
لازم به ذکر است که مدارس عشایر استان در نوبت صبح سه شنبه، ۲۳ بهمن ماه از سوی آموزش و پرورش استان تعطیل اعلام شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد