hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > گردشگری و مهاجرت > معرفی هتل آتامان و ارم قشم

معرفی هتل آتامان و ارم قشم

جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره در ایران و خلیج فارس است که جزو زیباترین و وصف‌ناشدنی‌ترین جزیره‌های این منطقه به شمار می‌رود. حتی جالب است بدانید که تاریخچه این جزیره به دوره ساسانیان بازمی‌گردد و به همین دلیل هم می‌توان گفت جزیره قشم یکی از تاریخی‌ترین جزیره‌های ایران می‌باشد. البته که این شهر علاوه بر سواحل جادویی و زیبایی که دارد، دارای جاذبه‌های طبیعی بسیار بی‌نظیری مانند ژئو پارک قشم، تنگه چاه کوه، بام قشم، دره ستاره‌ها، غار خربس و جنگل حرا می‌باشد.

جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره در ایران و خلیج فارس است که جزو زیباترین و وصف‌ناشدنی‌ترین جزیره‌های این منطقه به شمار می‌رود. حتی جالب است بدانید که تاریخچه این جزیره به دوره ساسانیان بازمی‌گردد و به همین دلیل هم می‌توان گفت جزیره قشم یکی از تاریخی‌ترین جزیره‌های ایران می‌باشد. البته که این شهر علاوه بر سواحل جادویی و زیبایی که دارد، دارای جاذبه‌های طبیعی بسیار بی‌نظیری مانند ژئو پارک قشم، تنگه چاه کوه، بام قشم، دره ستاره‌ها، غار خربس و جنگل حرا می‌باشد.

از همین رو این جزیره بسیار گردشگر پذیر بوده و هر ساله شاهد سیل عظیمی از مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی می‌باشد. به همین سبب هم هتل های قشم آرامش بخش و دلپذیر هستند که می‌خواهیم امروز به دو مورد آنها یعنی هتل آتامان و هتل ارم قشم اشاره کنیم و گوشه‌ای از امکانات و خدمات این هتل ‌ها را شرح دهیم.

هتل آتامان قشم


هتل آتامان قشم که یک هتل ۴ ستاره می‌باشد در بلوار گلستان و در قسمت شرقی این جزیره قرار گرفته است. در نتیجه دسترسی مسافران به ساحل زیبای خلیج فارس را آسان‌تر می‌نماید. این هتل نوساز که در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است، دارای ۷ طبقه بوده که شامل ۵۸ اتاق و سوئیت می‌باشد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتامان مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از ۵۸ واحد اقامتی است که ظرفیت ۱۷۰ نفر را دارد.

این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به قدری شیک و دلنشین هستند که موردپسند تمام سلیقه‌ها قرار می‌گیرند. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دوتخته، اتاق‌های سه تخته، اتاق‌های چهار تخته، سوئیت یک خوابه دو تخته، سوئیت دو خوابه چهار تخته، سوئیت vip دو تخته توئین و دو تخته دبل می‌باشد. از امکانات داخلی آن‌ها می‌توان به سشوار، چایساز، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، تلفن، میز تحریر، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، صندوق امانات، اینترنت و... اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل آتامان قشم

هتل آتامان که یکی از بهترین های قشم می‌باشد و دارای امکاناتی نظیر: اینترنت در لابی، مبلمان شیک در اتاق و لابی، تلویزیون در لابی، روم سرویس، دستگاه واکس کفش، خدمات اینترنتی، فکس و فتوکپی، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، آسانسور، پارکینگ، خشکشویی، جکوزی و سونا است.

موقعیت مکانی هتل آتامان قشم

این هتل که در میدان حافظ واقع شده است، دسترسی بسیار ساده‌ای به مراکز خرید و سواحل خلیج‌فارس دارد. اگر به قصد خرید می‌خواهید به قشم سفر کنید، هتل آتامان گزینه مناسبی برای شماست. یکی از مراکز خرید مشرف به هتل آتامان، مرکز خرید سیتی سنتر ۱ می‌باشد که با 6 دقیقه پیاده روی می‌توانید خودتان را به این مکان برسانید. همچنین سیتی سنتر ۲ فقط ۸ دقیقه پیاده‌روی نیاز دارد و بازار بین المللی ستاره قشم تا هتل آتامان تنها ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. ناگفته نماند که برای دسترسی به بازار زیتون می‌توانید با وسیله شخصی خود در عرض ۵ دقیقه به این مکان برسید. البته فاصله هتل آتامان تا فرودگاه جزیره قشم ۴۷ دقیقه با ماشین می‌باشد که برای برخی از مسافران این فاصله زیاد جالب توجه نیست و ترجیح می‌دهند به سایر هتل های قشم سر بزنند.

در همین راستا باید بدانید رستوران‌های معروف جزیره قشم که در خیابان گلستان و بلوار ولی‌عصر قرار دارند، در نزدیکی هتل آتامان قشم هستند و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید خودتان را به این رستوران‌ها برسانید.


رستوران هتل آتامان قشم

این مجموعه مجلل و لوکس دارای رستورانی برای صرف غذا می‌باشد که انواع غذاهای ایرانی را باکیفیت بسیار مطلوب ارائه می‌دهد. صبحانه‌های هتل آتامان قشم در بین مسافران معروف است؛ چراکه تنوع بسیار بالایی دارد. در کافی شاپ هتل آتامان می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گوارا و دلچسب را با میان وعده‌های خوشمزه میل نمایید.

در مجموع می‌توان گفت هتل آتامان قشم یکی از مناسب‌ترین و بهترین هتل های قشم است که می‌توانید اوقات خوشی را در این اقامتگاه سپری نمایید. برای رزرو هتل آتامان قشم می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید و همچنین از قیمت هتل آتامان قشم هم مطلع شوید.

هتل ارم قشم

هتل ارم هم یکی از بهترین های قشم می‌باشد که به دلیل کیفیت خدمات و امکاناتش به هتل یک ۴ ستاره معروف است. این هتل زیبا و مجلل در سال ۱۳۹۵ تاسیس گردید و موقعیت مکانی آن در بلوار آزادگان جزیره قشم است. هتل ارم که در ۵ طبقه ساخته شده به مساحت ۱۰ هزار مترمربع می‌باشد و دارای ۱۰۵ اتاق و سوئیت می‌باشد. جالب است بدانید این هتل چهار ستاره توانسته گواهی استاندارد را کسب نماید و به همین دلیل هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از اقصی نقاط ایران و حتی کشورهای خارجی می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل ارم قشم

این هتل شامل اتاق‌های دبل، تویین تریپل، دوبلکس و انواع سوئیت می‌باشد. تمامی این اتاق‌ها دارای تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، لوازم آرایشی و بهداشتی، میز و کمد، فضای نشیمن، سالن بیلیارد، یخچال، تخت‌های استاندارد و... هستند.

فاصله هتل ارم تا جاذبه‌های طبیعی قشم

فاصله هتل ارم تا دره ستارگان فقط ۲۴ کیلومتر، تا جزیره ناز ۳۱ کیلومتر، تا اسکله گردشگری جنگل حرا ۶۶ کیلومتر، تا تنگه چاه کوه ۹۴ کیلومتر، تا غار خربس ۱۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی قشم ۵۴ کیلومتر است.


امکانات و خدمات هتل ارم قشم

از جمله امکاناتی که هتل ارم قشم دارد، اتاق‌های عایق صدا و سیستم گرمایشی می‌باشد. علاوه بر این، خدماتی مانند سرویس اتوکشی، کرایه اتومبیل، نظافت روزانه، سفره خانه، فضای بازی کودکان، سالن بیلیارد، تاکسی‌سرویس، سالن آمفی تئاتر، اتاق ماساژ، صندلی ماساژور، ترانسفر فرودگاه، سشوار، لباسشویی، دستگاه خودپرداز، کافی شاپ، فکس و فتوکپی، سرویس حمل و نقل، روزنامه، خدمات اتاق، پارکینگ اختصاصی در هتل ارم ارائه می‌شود. جالب است بدانید سالن آمفی تئاتر هتل ارم قشم ۱۸۰ نفر ظرفیت دارد و مجهز به امکانات فوق پیشرفته صوتی و تصویری می‌باشد. سالن کنفرانس این هتل هم برای ۲۷ نفر گنجایش دارد. از امکانات و خدمات ویژه هتل ارم می‌توان به اتاق سیگار، حمل چمدان، خدمات فکس، کرایه خودرو، زمین بازی، چایخانه، ماهواره، میز بیلیارد و اتاق ماساژ اشاره نمود.

رستوران هتل ارم قشم

رستورانی که در هتل ارم قشم وجود دارد مخصوص مسافران این هتل می‌باشد و منویی از غذاهای بسیار لذیذ و خوش طعم را برای میهمانان خود آماده می‌نماید و همچنین همزمان با صرف غذا می‌توانید از موسیقی گوشنواز هم لذت ببرید. جالب است بدانید این رستوران دارای دو طبقه است که چشم‌اندازی رو به دریا دارد و مسافران و گردشگران می‌توانند انواع غذاهای دریایی، بین المللی و محلی را سفارش دهند.

کافی شاپ هتل ارم یک فضای بسیار شیک و دنج است که با منویی از انواع شیک، کوکتل، دسر، گلاسه و قهوه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. همان‌طور که اشاره کردیم هتل ارم در واقع یک هتل ۴ ستاره است؛ اما امکانات و تجهیزاتی که دارد کمتر از یک هتل پنج ستاره نیست. پس اگر هتل آتامان قشم و موقعیت مکانی آن شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با رزرو هتل ارم قشم، اقامتی به‌یادماندنی را در مجاورت سواحل خلیج فارس داشته باشید.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی هتل آتامان و ارم قشم پرداختیم و به خدمات و امکانات این دو اشاره نمودیم. هر کدام از این هتل ها به نوبه خود حرفی برای گفتن دارند. پس شما می‌توانید بسته به سلیقه خود یکی از این دو هتل ۴ ستاره را برای اقامت در قشم انتخاب کنید. همچنین باید بدانید که با ورود به سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید عملیات رزرو آنلاین هتل های قشم را انجام دهید و از قیمت هتل ارم قشم نیز مطلع شوید.


متا: هتل های قشم جزو بهترین هتل های ایران هستند که از معروفترین آنها هتل آتامان و هتل ارم است.

برچسب: هتل، گردشگری، ایران هتل آنلاین


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد