hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورود به آرامستان‌های گلپایگان ممنوع شد

ورود به آرامستان‌های گلپایگان ممنوع شد

فرماندار گلپایگان گفت: تردد خودروهای پلاک غیر بومی در سطح شهرستان مشمول یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.
​حسین یار محمدیان شامگاه دوشنبه در ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه فرمانداری گلپایگان به هیچ عنوان برگ تردد صادر نخواهد کرد، اظهار داشت: از دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مرداد در شهرستان گلپایگان ادارات تعطیل است و دستگاه‌های خدماتی نیز با یک سوم کارکنان مجاز به فعالیت هستند.
وی افزود: ورودی‌های گلپایگان از سمت مرغ و موته و خوانسار به منظور جلوگیری از ورود خودروهای پلاک غیر بومی کنترل می‌شود.
فرماندار گلپایگان گفت: تردد خودروهای پلاک غیر بومی در سطح شهرستان مشمول یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.
وی با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی شهرستان تعطیل شود، گفت: باغ رستوران‌ها و سایر مراکز عرضه غذا نیز به صورت بیرون بر مشغول باشند.
ورودی و خروجی آرامستان قاضی زاهد گلپایگان مسدود شود
فرماندار گلپایگان با بیان اینکه روز پنجشنبه ۲۸ مرداد ماه مصادف با روز عاشورای حسینی ورودی و خروجی آرامستان قاضی زاهدی گلپایگان مسدود و حتی خودروهای پارک شده در اطراف آرامستان نیز جریمه می‌شود، گفت: هیئت‌های مذهبی در فضای باز عزاداری کنند و راه‌اندازی دسته عزاداری در خیابان‌ها ممنوع است.
وی با بیان اینکه ناوگان عمومی اتوبوسرانی گلپایگان با یک سوم ظرفیت مجاز به فعالیت است، گفت: در اصناف تنها گروه شغلی یک فعالیت خواهند داشت.
بستری ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان
در ادامه کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گلپایگان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری هستند.
غلامرضا عزیزی با بیان اینکه از ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ تاکنون ۱۰ نفر مبتلا به کرونا فوت شدند، افزود: امروز دوشنبه ۲۵ مرداد سه مورد فوتی داشتیم که دو نفر آنان غیر بومی بود.
وی با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰ بیمار مبتلا به بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری می‌شوند، افزود: روزانه ۱۰۰ نفر برای تست کرونا به مراکز درمانی منتخب گلپایگان مراجعه دارند که تست حدود ۵۰ درصد آنان مثبت اعلام می‌شود.
افزایش تردد خودروها در گلپایگان
در ادامه محمد فیضی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلپایگان اظهار داشت: در راستای کنترل محورهای گلپایگان بر اساس داده‌های دستگاه تردد شمار ورود خودروها از سمت موته هفت برابر و از سمت دهق نیز چهار برابر نسبت به روزهای گذشته افزایش داشت که آمار نگران کننده‌ای است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد