hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مراجعه ۸۳۰۰ نفر به بیمارستان‌های خوزستان/ ۵۰۳ نفر بستری شدند

مراجعه ۸۳۰۰ نفر به بیمارستان‌های خوزستان/ ۵۰۳ نفر بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: در شبانه‌روز گذشته تعداد هشت هزار و ۳۰۰ نفر به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند که این امر یک رکورد جدید به شمار می‌رود.

فرهاد ابول نژادیان صبح امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در روز گذشته ۵۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند؛ همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد هشت هزار و ۳۰۰ مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های استان گزارش شده که یک رکورد جدیدی به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز عنوان کرد: در کنار بیمارستان‌های دانشگاهی و تأمین اجتماعی استان، بیمارستان‌های نظامی و خصوصی نیز به کمک مردم آمده‌اند و همه تلاش ما بر این است که تخت عادی و ویژه برای بیماران تأمین شود.

وی اضافه کرد: ظرفیت بیمارستان‌ها و تاب‌آوری نظام سلامت یک حد مشخصی دارد و اگر تعداد مراجعان بیشتر شود، ممکن است که در روزهای آینده دچار مشکل شویم.

ابول نژادیان ادامه داد: تعداد ورودی به بیمارستان‌ها خیلی بیشتر از آن چیزی است که ترخیص می‌شوند و از آنجا که ظرفیت محدودی داریم به همه مردم استان تأکید می‌کنم تنها دو هفته در خانه‌های خود بمانند تا بیماری کنترل شود.

وی گفت: اگر نظام سلامت دچار آسیب شود و تاب‌آوری این سد دفاعی کم‌رنگ شود، میزان مرگ‌ومیر بالا می‌رود و مردم دچار مشکل تأمین تخت بیمارستانی می‌شوند و ازاین‌رو باید بیش‌ازپیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد