hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ثبت ۴۷۹ نفر مبتلا به کرونا در سمنان/ رکورد بازهم شکسته شد

ثبت ۴۷۹ نفر مبتلا به کرونا در سمنان/ رکورد بازهم شکسته شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در دو روز گذشته، ۴۷۹ نفر مبتلا به کرونا در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.
​نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در دو روز گذشته منتهی به پنج‌شنبه ۴۷۹ نفر مبتلا به کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند، تاکید کرد: این میزان به نوبه خود رکورد محسوب شده و نشان از وضعیت وخیم دارد.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۹۵ نفر بستری شدند و ۳۸۴ نفر نیز به قرنطینه خانگی رفتند، افزود: تعداد بستری‌ها در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه روز به روز در حال افزایش است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ماسک و پرهیز از دورهمی بیش از پیش توصیه می‌شود، تاکید کرد: شرایط به گونه‌ای است که از مردم می‌خواهیم حدالامکان از خانه بیرون نرفته و از تجمعات دوری کنند.
دانایی همچنین با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای پرسنل سیستم حمل و نقل عمومی، شامل تاکسی‌های شهری و اینترنتی، اتوبوس، حمل و نقل دریایی، ریلی و هوایی باز شد، گفت: پرسنل بهداشت صنایع می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت نوبت‌دهی واکسیناسیون، زمان و محل دریافت واکسن را انتخاب کنند.
به گزارش مهر، همزمان با روز بیستم مرداد ماه ۱۴۰۰ در سراسر استان سمنان ۴۶۱ مراجعه به بیمارستان با علائم کرونا و ۴۶۳ ابتلای قطعی به این بیماری به ثبت رسیده است، همچنین در این روز پنج نفر جان خود را از دست داده و ۷۸ مورد جدید نیز بستری شدند تا تعداد کل بستری‌های استان به رقم بی سابقه و رکورد شکن ۷۳۶ نفر برسد این در حالی است که هرگز در تمام مدت شیوع کرونا تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان سمنان از ۴۰۰ نفر بیشتر نمی‌شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد