hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۵۰درصد تخت های ویژه بیمارستانی برای بیماران کرونایی اشغال شده است

۵۰درصد تخت های ویژه بیمارستانی برای بیماران کرونایی اشغال شده است

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان ۷۰۰ تخت ویژه بیمارستانی دارد،گفت: تاکنون ۵۲۰ تخت ویژه بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته و ۵۰ درصد اشغال شده است.
​پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان انتقاد کرد و گفت: مردم انگار نه انگار کرونا است و به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بسیار بی تفاوت شدند.
وی اظهار کرد: طی روزهای گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمترین حد خود رسیده است و در این میان می‌طلبد مردم زدن ماسک را تقویت کنند.
رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه هر روز به تعداد بیماران کرونایی در استان اضافه می‌شود، گفت: افراد مبتلا به کرونا در استان روند صعودی به خود گرفته و این اصلاً خوب نیست.
قزلباش با بیان اینکه این استان ۷۰۰ تخت ویژه بیمارستانی دارد، تاکید کرد: تاکنون ۵۲۰ تخت ویژه بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته و ۵۰ درصد اشغال شده است.
وی با بیان اینکه در مجموع ۶۵ درصد از تخت‌های بیمارستانی در استان برای بیماران کرونایی اشغال شده است، ابراز داشت: روزانه به تعداد بستری بیماران کرونایی در استان افزوده می‌شود و اگر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی تقویت نشود شاهد افزایش وحشتناک بیماران بستری در استان خواهیم بود.
رئیس علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: طی روزهای گذشته روند فوتی‌های کرونا هم در استان روند کاهشی به خود گرفته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد