hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > واکنش حامد لک به شایعه اخراجش از پرسپولیس

واکنش حامد لک به شایعه اخراجش از پرسپولیس

حامد لک دروازه بان پرسپولیس با انتشار پستی در فضای مجازی به شایعه خروجش از پرسپولیس پایان داد.
«حامد لک از پرسپولیس اخراج می‌شود». این تیتر یکی از روزنامه‌های ورزشی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران بود. ماجرا به اتفاقات شب بازی پرسپولیس با پیکان مربوط می‌شد که شایعه شد حامد لک با کریم باقری، مربی و اسطوره پرسپولیس، دعوا کرده و همین مورد باعث رنجش کریم باقری شده است.
به گزارش فرارو، غیبت کریم باقری در مراسم اهدای جام هم به این شایعه دامن زد که او از رفتار حامد لک ناراحت شده است. فردای آن روز خبر رسید که پرسپولیسی‌ها به دلیل بی احترامی حامد لک به کریم باقری قرار است قید ادامه همکاری با این دروازه بان را بزنند و به فکر گزینه جدیدی هستند.

اندکی بعد، اما کریم باقری در گفتگو با سایت باشگاه خبر داد از کسی ناراحت نیست و بعد‌ها هم حامد لک با انتشار پستی از بزرگی کریم باقری حرف زد. با این وجود، اما همچنان اخباری حوالی باشگاه به گوش می‌رسید که گویی قرار است حامد لک جدا شود؛ حتی شایعه شد او به یکی از تیم‌های متمول لیگ برتر لینک شده و یکی دو گزینه هم برای جانشینی اش در پرسپولیس مطرح شد.
با این وجود، اما لک روز گذشته با انتشار پستی به همه این شایعات پایان داد؛ دروازه‌بان پرسپولیس تصویری از خودش به همراه مدال قهرمانی با پرسپولیس منتشر کرد و نوشت: «می‌تونی تا آخر عمرت ببینیش و لذت ببری ازش، چون خودت می‌دونی برای رسیدن به این روز چقدر سختی کشیدی. انقدر نگاهش می‌کنم تا دوباره تکرارش کنم (کنیم) و لذتش رو ببرم (ببریم)»
واکنش حامد لک به شایعه اخراجش از پرسپولیس
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد