hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مددی: جلسه هیئت مدیره استقلال با مجیدی درباره نقل‌وانتقالات بود

مددی: جلسه هیئت مدیره استقلال با مجیدی درباره نقل‌وانتقالات بود

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جلسه امروز هیئت مدیره استقلال با فرهاد مجیدی درباره تمدید قرارداد با بازیکنان و جذب نفرات جدید بود.
احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه در خصوص جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت مدیره استقلال با فرهاد مجیدی، گفت: امروز جلسه هیئت مدیره درباره لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مد نظر آقای مجیدی بود که در این جلسه بنده به اقدامات و روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال توسط کمیته نقل و انتقالات باشگاه اشاره و توضیحات مبسوطی ارائه کردم.
وی تصریح کرد: با تعدادی از بازیکنان تیم که در فهرست تمدیدی‌ها هستند مذاکره کرده‌ایم و همچنین با بازیکنان ورودی هم رایزنی‌ها و مذاکرات در حال انجام است که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سیاست ما در فصل نقل و انتقالات، فعالیت قدرتمند و ساختن یک تیم قوی به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای است و برای رسیدن به این هدف هم اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و هواداران مطمئن باشند که بعد از تعطیلات، با شکلی قدرتمند تمرینات‌مان را برای بازی با الهلال عربستان و رقابت‌های فصل آینده آغاز خواهیم کرد.
مددی در پایان گفت: من از هواداران عزیز می‌خواهم تا از توجه به حواشی و لیست‌های متعددی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، خودداری کنند و مطمئن باشند بنده و هیئت مدیره محترم در باشگاه استقلال همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بر اساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی محترم بتوانیم تیم خوبی را آماده مهیا کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد