hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سعیدی: پیش‌بینی ما هم کسب ۳ مدال طلا در المپیک توکیو بود

سعیدی: پیش‌بینی ما هم کسب ۳ مدال طلا در المپیک توکیو بود

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ما دخالتی در انتخاب وزنه‌برداران و سایر نفرات اعزامی به المپیک نداشتیم و در این خصوص فدراسیون وزنه‌برداری باید روشنگری کند.
کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو، اظهار داشت: ارزیابی کلی ما از عملکرد کاروان ایران در المپیک توکیو مثبت بود. اگر ما این دوره از رقابت‌های المپیک را با دوره‌های پیشین مقایسه کنیم می‌بینیم که ورزشکاران کشورمان دستاورد قابل قبولی در توکیو داشتند. این دستاورد در شرایط سختی مثل کرونا، تعطیلی اماکن ورزشی و مشکلات حضور در مسابقات کسب سهمیه حاصل شد.
وی در مورد اینکه کمیته ملی المپیک پیش‌بینی چه تعداد مدال را در المپیک توکیو می‌کرد؛ گفت: پیش از این رقابت‌ها پیش بینی ما هم همین تعداد مدال طلا بود؛ اما برای اینکه انتظار ایجاد نکنیم و روی ورزشکاران و فدراسیون‌ها فشاری وارد نشود پیش‌بینی خود را اعلام نکردیم.
دبیر کمیته ملی المپیک درباره نفرات اضافی که در کاروان ایران حضور داشتند، گفت: ترکیب نفراتی که در کنار تیم‌ها و ورزشکاران بودند را فدراسیون‌ها معرفی کردند. کادر سرپرستی هم که مشخص بود. در خصوص سایر مسائل، سرپرست کاروان اطلاعات دقیق‌تری دارد.
سعیدی در پایان درباره اینکه سهراب مرادی سهمیه المپیک را کسب کرده بوده یا خیر، خاطرنشان کرد: ما دخالتی در انتخاب وزنه‌برداران و  سایر نفرات اعزامی به المپیک نداشتیم و در این خصوص فدراسیون وزنه‌برداری باید روشنگری کند.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد