hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سقوط جرثقیل بر روی ۳ خودروی پارک شده در خیابان+ عکس

سقوط جرثقیل بر روی ۳ خودروی پارک شده در خیابان+ عکس

سقوط جرثقیل بر روی سه خودروی پارک شده در خیابان حادثه‌ساز شد.
فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه سقوط جرثقیل بر روی سه خودروی پارک شده در خیابان، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۳:۱۵ روز گذشته به سازمان آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد که می‌توانست چندین نفر را به کام مرگ بکشد و اما این حادثه فقط تلفات مالی داشت.
وی با بیان اینکه این حادثه در محدوده بلوار شفق رخ داده است، ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه جرثقیل هنگام کار دچار حادثه شده و بر روی سه دستگاه خودروی سواری سقوط کرده است و در پی این تماس بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۱ در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند و محل را ایمن سازی نمودند.
سخنگوی آتش نشانی اصفهان اضافه کرد: کاربران ماشین آلات ساختمانی و صنعتی باید هنگام کار تمام موارد ایمنی را مد نظر قرار داده و از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بخواهند. بدون شک اگر این خودروها دارای سرنشین بودند چند خانواده عزادار شده بود.
سقوط جرثقیل بر روی ۳ خودروی پارک شده در خیابان+ عکس

تصادف پراید در اتوبان ذوب آهن

وی با اشاره به حادثه تصادف خودرو در اتوبان، اضافه کرد: این حادثه در ساعت ۱۹:۱۰ به آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله ایستگاه ۱۱ به محل حادثه در اتوبان ذوب آهن اعزام شدند.
کاوه آهنگران افزود: در این حادثه یک دستگاه پراید دچار حادثه تصادف شده بود که آتش‌نشانان محل را ایمن سازی کردند و مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس دادند.
سقوط جرثقیل بر روی ۳ خودروی پارک شده در خیابان+ عکس
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد