hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۹ مرداد ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۹ مرداد ماه)

شرکت شیائومی نیمی از گوشی‌های هوشمند محبوب بازار را ارائه داده است.
 در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته جابجایی‌هایی را نسبت به هفته قبل مشاهده می‌کنیم که بیشتر در نیمه بالایی فهرست رخ داده است، اما نکته جالب حضور یک گوشی تازه وارد در صدر جدول است. گوشی جدید گوگل پیکسل ۶ که تازه وارد فهرست محبوب‌ترین‌ها شده در رتبه اول است و باید دید در هفته آینده نیز این گوشی گوگل می‌تواند صدر جدول را حفظ کند یا خیر.
اما در رتبه دوم، گوشی نام آشنای ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی را می‌بینیم که مدت‌ها در این جدول رتبه نخست را در اختیار داشت و باز هم با ۲ پله صعود به صدر نزدیک شده است.
اما صدرنشین هفته قبل یعنی Huawei P۵۰ Pro به رتبه سوم تنزل رده داشته و نتوانسته صدرنشینی را حفظ کند. گوشی Xiaomi Poco F۳ GT نیز مثل گوشی قبل دو پله نزول را تجربه کرده و از رتبه دوم به رتبه چهارم رسیده است. گوشی Nord ۲، ۵G شرکت وان پلاس هم دو پله پایین‌تر آمده و به جایگاه پنجم رسیده است.

جدیدترین آمار از پرطرفدار ترین گوشی های هفته

اما در رتبه‌های ششم، هفتم و هشتم به ترتیب گوشی‌های Poco X۳ Pro شیائومی، Galaxy S۲۱ Ultra ۵G سامسونگ و Xiaomi Redmi Note ۱۰ را می‌بینیم که بدون تغییر نسبت به هفته قبل، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته قرار گرفته اند.
اما در رده نهم گوشی Xiaomi Poco X۳ GT قرار دارد که با یک افت نسبتا شدید ۴ پله‌ای روبرو شده است. گوشی Galaxy A۵۲ سامسونگ نیز در رده دهم قرار دارد و جایگاه هفته قبل خود را در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هفته، حفظ کرده است.
۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ مرداد ماه) 2
۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ مرداد ماه) 3
۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ مرداد ماه) 4
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد