hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > کاهش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

کاهش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در چند روز اخیر قیمت ارز تغییر چندانی نداشته است اما کاهش قیمت انس جهانی طلا منجر به کاهش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز پنجشنبه شده است.
محمد کشتی‌آرای در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به طور متوسط از روز پنجشنبه هفته گذشته قیمت انس جهانی طلا به طور متوسط حدود ۵۰ دلار کاهش یافته که منجر به کاهش قیمت سکه و طلا در کشور شده است.
وی تصریح کرد: علت دیگری در کاهش قیمت سکه نقش داشته است. کاهش قیمت انس جهانی طلا نیز ناشی از اخباری است که مبنی برافزایش نرخ بهره در آمریکا منتشر شده است همچنین بهبود شاخص اشتغال در آمریکا نیز در کاهش قیمت انس جهانی مؤثر بوده است.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امکان پیش بینی روند قیمت طلا و سکه وجود ندارد زیرا متغیرهای مؤثر در این مسئله زیاد است.
کشتی آرای افزود: در چند روز اخیر قیمت ارز تغییر چندانی نداشته، اما کاهش قیمت انس جهانی طلا منجر به کاهش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز پنجشنبه شده است.
به گزارش ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته به شرح زیر است:

هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۱.۶۶ درصد افت به ۱۰ میلیون و ۸۲۸ هزار ریال، انس جهانی طلا با ۰.۲۳ درصد رشد به هزار و ۸۱۴ دلار و ۷۲ سنت رسید.

قیمت هر عدد سکه امامی با ۱.۷۴ درصد افت به ۱۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۱.۳۸ درصد افت به قیمت ۱۰۷ میلیون و ۱۰ هزار ریال، هر عدد نیم سکه با ۱.۲۳ درصد افت به قیمت ۵۷ میلیون ریال، هر عدد ربع سکه با ۳.۱۵ درصد افت به قیمت ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۱.۰۵ درصد افت به قیمت ۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال رسید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد