hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > محمدهادی ساروی: برای کسب مدال طلا به ‌المپیک رفته بودم

محمدهادی ساروی: برای کسب مدال طلا به ‌المپیک رفته بودم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اشاره به اینکه دوست داشتم در المپیک مدالی بهتر از برنز بگیرم، گفت: کشتی گرفتن در المپیک شرایط خاص خودش را داشت و بهترین‌های جهان حضور داشتند.
مردم ورزش دوست شهرستان آمل از محمدهادی ساروی ملی پوش آملی کشتی فرنگی ایران و دارنده نشان برنز المپیک 2020 توکیو به گرمی از میدان علویان تا زادگاهش روستای دارکلا به علت شرایط خاص کرونایی به صورت کارناول خوردویی استقبال کردند.
در مراسم استقبال از این کشتی گیرملی پوش ومدال آور المپیک، فرماندار، شهردار، رییس واعضای شورای اسلامی شهر و جمع زیادی از کشتی گیران و شهروندان آملی حضور داشتند.
محمدهادی ساروی فرنگی‌کار 23 ساله آملی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دیدار رده بندی وزن 97 کیلوگرم با شکست حریف فنلاندی خود با نتیجه 9 بر 2 مدال با ارزش برنز المپیک توکیو را به دست آورد.
فرنگی‌کار وزن ٩٧ کیلوگرم کشورمان بعد ازبازگشت به زادگاهش شهرستان آمل در جمع خبرنگاران، از استقبال پرشور مردم از فرودگاه تا شهرستان آمل قدردانی کرد و اظهار داشت: دوست داشتم مدالی به رنگ بهتر از برنز بگیرم.
وی افزود: کشتی گرفتن در المپیک شرایط خاص خودش را داشت و بهترین‌های جهان حضور داشتند، واقعا خدا را شکر که مدال برنز گرفتم هر چند که من برای کسب مدال طلا به این مسابقات المپیک رفته بودم.
فرنگی‌کار 23 ساله آملی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه دوست داشتم دست پر به ایران برگردم، ادامه داد: تشکر می‌کنم از همه مردم کشورم که در این شرایط سخت من را دعا کردند. امیدوارم با این مدال برنز دل مردم کشورم را شاد کرده باشم.
ساروی همچنین در خصوص برنامه‌های آینده‌اش نیز گفت: مسابقات جهانی را در چندماه آینده درپیش داریم و در صورت صلاحدید کادرفنی تیم ملی شرکت خواهم کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد