hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مردانی: کاراته‌کای عربستانی رقیب اصلی گنج‌زاده است/ عباسعلی مسابقات سختی در پیش دارد

مردانی: کاراته‌کای عربستانی رقیب اصلی گنج‌زاده است/ عباسعلی مسابقات سختی در پیش دارد

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته ایران، درباره وضعیت کاراته‌کا‌های ایرانی در المپیک توکیو توضیحاتی ارائه کرد.
محمدعلی مردانی عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته ایران و عضو اسبق شورای داوران و هیئت ژوری فدراسیون جهانی کاراته، درباره شرایط نمایندگان ایران در المپیک توکیو گفت: قرعه سجاد گنج زاده قرعه بسیار راحتی است؛ چون در گروهی افتاده که بجز حریف عربستانی خود، بقیه عنوان مطرحی ندارند و سجاد گنج زاده می‌تواند به راحتی از گروه خود صعود کند و امید بسیاری وجود دارد که سجاد به دور حذفی و ضربدری برسد.
او درباره وضعیت حمیده عباسعلی در گروه خود هم ادامه داد: حمیده عباسعلی در گروه سختی قرار دارد و به قولی در سخت‌ترین گروه بین سه نماینده ایران در رشته کاراته قرار گرفته است؛ حریف چینی او گربه سیاه حمیده عباسعلی است؛ امیدوارم با درایتی که حمیده عباسعلی و مربیان او از خود به نمایش می‌گذارند، نماینده کشورمان به مرحله بعد صعود کند.
مردانی در پایان درباره نحوه مبارزه بهمنیار نماینده حذف شده تیم ملی ایران در رشته کاراته، تصریح کرد: سارا بهمنیار در مقابل حریف ترک خود بسیار خوب ظاهر شد؛ البته چند اشتباه تاکتیکی داشت، ولی در نهایت توانست او را شکست دهد؛ اما در مقابل حریف بعدی خود از چین تایپه نتوانست به خوبی ظاهر شود و در مقابل بلغارستان هم کار ضعیف و ناامید کننده ای از خود به نمایش گذاشت. فکر می کنم مربی او نباید در حرکت اول، کارت اعتراض خود را می‌سوزاند.
عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته ایران در پایان افزود: امیدواریم دو کاراته کای ما بتوانند موفق ظاهر شوند و هر دو به مرحله بعدی صعود کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد