hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان رضوی > خبر فوری: تعطیلی مدارس مشهد در نوبت عصر

خبر فوری: تعطیلی مدارس مشهد در نوبت عصر

بر طبق اعلام مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، آلودگی هوای مشهد به دلیل پایداری هوا افزایش داشته است به همین دلیل شب گذشته با تصمیم کارگروه، شیفت نخست مدارس مشهد در روز سه شنبه تعطیل شد.

مدارس نواحی هفتگانه مشهد، مناطق تبادکان، احمدآباد و رضویه تعطیل شد


🔹طبق اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل حفاظت از محیط زیست و هواشناسی استان، باتوجه به تداوم افزایش غلظت آلاینده‌ها در مشهد، مدارس "نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان، احمد آباد و رضویه"  در "نوبت عصر"  روز سه‌شنبه ۹ بهمن ماه ۹۷ در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل هستند.


🔹ضمنا کلیه مدارس استثنائی و مراکز پیش دبستانی تحت پوشش این سازمان نیز امروز سه شنبه (۹ بهمن) در نوبت عصر  تعطیل هستند.

بر طبق اعلام مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، آلودگی هوای مشهد به دلیل پایداری هوا افزایش داشته است به همین دلیل شب گذشته با تصمیم کارگروه، شیفت نخست مدارس مشهد در روز سه شنبه تعطیل شد.

اما پیرامون تعطیلی مدارس مشهد در نوبت عصرمدیرکل حفاظت از محیط زیست استان شب گذشته در گفتگو با صداوسیما از تعیین وضعیت تعطیلی مدارس شیفت عصر در جلسه ستاد اضطراری خبر داد و گفت: در این جلسه ضمن بررسی شرایط، برای مدارس مشهد در نوبت بعدازظهر تصمیم گیری خواهد شد.

بنا به اعلام تورج همتی از ایستگاه های 22 گانه سنجش آلودگی هوا، غیر از دو ایستگاه شاخص بقیه بالای 100 است و به صورت لحظه ای شاخص کلی 165 ناسالم به معنای ناسالم برای همه گروه ها است .

وی افزود: به علت پایداری هوا و عدم وزش باد، انباشت آلاینده‌ها در سطوح پایین جو را شاهد و امروز و فردا در شرایط هشدار هستیم و برای شیفت بعد از ظهر ساعت 12 کارگروه تشکیل می شود و وضعیت هوا را بررسی و نتیجه را اعلام می کنیم.

گفت‌وگو با رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی 

پیرامون تعطیلی نوبت عصر مدارس مشهد 


اعلام تعطیلی مدارس مشهد در نوبت عصر وابسته به تشکیل کارگروه است که حدود ساعت 12 برنامه‌ریزی شده است.

آخرین اخبار تعطیلی مدارس مشهد 9 بهمن در نوبت عصر
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد