hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > اخلاقی: گرایی باور داشت می تواند برنده باشد/ فن سنجاب پرنده را خیلی خوب اجرا کرد

اخلاقی: گرایی باور داشت می تواند برنده باشد/ فن سنجاب پرنده را خیلی خوب اجرا کرد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: گرایی تا ثانیه های آخر باور داشت که می‌تواند برنده باشد و فن سنجاب پرنده را به خوبی اجرا کرد. 
حبیب الله اخلاقی پس از پیروزی محمد علی گرایی  مقابل کشتی گیر کروواسی در بازی های المپیک توکیو بیان کرد:  کشتی اول گرایی با کوبا خیلی نفس گیر بود. کشتی گیر کوبا خیلی پر زور بود و فشار زیادی  به او آورد. گرایی شش دقیقه در فشار بود. 
او ادامه داد: حریف بعدی او را کاملا شناخته بودیم. محمد علی تایم دوم  کاملاً رو به جلو حرکت می‌کرد و سه مرتبه هم داور به حریفش اخطار داد که مورد تایید قرار نگرفت. ثانیه های آخر خود او باور داشت که می تواند ببرد و فن سنجاب پرنده را اجرا کرد. او قبلا هم این فن را روی قهرمانان جهان اجرا کرده بود و خدا را شکر که در این کشتی هم موفق شد آن را به خوبی اجرا کند و در نهایت این کشتی نفس گیر و حساس به سود گرایی به پایان رسید. 
اخلاقی در مورد حریف گرایی در مرحله نیمه‌نهایی کشتی فرنگی بازی المپیک توکیو نیز گفت: حریف او تاماش لورینچ از مجارستان و نفر اول رنکینگ است، کشتی‌گیر باهوشی است اما این انتظار را داریم که محمد علی این کشتی را هم با قاطعیت برنده شود. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد