hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۵۵ بیمار جدید کرونایی در سمنان شناسایی شدند

۱۵۵ بیمار جدید کرونایی در سمنان شناسایی شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه، ۱۵۵ بیمار با تشخیص کرونای قطعی شناسایی شدند.
​نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته (۲۱۴ ساعت منتهی به ابتدای روز یکشنبه) ۵۵ بیمار مبتلا به کرونا به صورت سرپایی در مراکز تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند، تاکید کرد: هم اکنون شهرستان‌های دامغان، سمنان، مهدی شهر و گرمسار در وضعیت قرمز، سرخه در وضعیت نارنجی و آرادان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.
وی با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در پیک پنجم در سمنان اصلاً مساعد نیست، تاکید کرد: در ۷۲ ساعت گذشته ۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید -۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه روند رعایت پروتکل‌ها در سمنان مساعد نیست، ابراز کرد: اصلاً شرایطی که در زمینه کرونا بر جامعه حاکم است در سطح شهرهای ما دیده نمی‌شود و لذا از مردم درخواست داریم تا حتماً رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند تا بتوانیم شاهد کاهش ابتلاء باشیم.
دانایی با بیان اینکه ابتلاها در پیک پنجم در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه خانوادگی است، گفت: این نشان می‌دهد که مردم علی رغم توصیه‌های اکیدی که صورت می‌گیرد، هنوز هم در مجالس و محافل خانوادگی حضور می‌یابند و هم خود را گرفتار می‌کنند و هم خانواده‌ها به صورت دسته جمعی به کرونا مبتلا می‌شوند.
وی در خاتمه با بیان اینکه پروژه‌های اورژانس سوانح و مرکز سوختگی بیمارستان کوثر و اورژانس بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان روز گذشته به صورت ویدئوکنفرانسی توسط رئیس جمهور افتتاح شد، ابراز کرد: بالگرد اورژانس نیز به اورژانس سمنان تحویل شد.
به گزارش خبرنگار مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است که وضعیت شیوع کرونا در شرق استان نیز نگران کننده گزارش می‌شود تا جایی که تمام مراکز پذیرش بیماران کویید -۱۹ در استان سمنان روز به روز رکوردهای جدیدی را در پذیرش بیماران ثبت می‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد