hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکسیناسیون فرهنگیان اصفهانی از دهم مرداد ماه آغاز می‌شود

واکسیناسیون فرهنگیان اصفهانی از دهم مرداد ماه آغاز می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرایند واکسیناسیون فرهنگیان از روز یکشنبه دهم مرداد ماه به صورت رسمی در کلانشهر اصفهان خبر داد.
آذرکیوان امیرپور ، با اشاره به اجرای واکسیناسیون فرهنگیان در مقابل بیماری منحوس کرونا، اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که وزارت آموزش و پرورش و معاونت بهداشت و درمان با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی انجام شد، مقرر شد  واکسیناسیون فرهنگیان اجرا شود.
وی افزود: در شهرهای کوچک که آمار جمعیتی فرهنگیان کم است معاونت درمان فضاهای پیش بینی شده برای دریافت واکسن را برای فرهنگیان در نظر گرفته است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در شهرهای بزرگ فضاهای تجمیعی واکسن که توسط آموزش و پرورش پیش‌بینی کرده انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: 10 شهرستان در استان اصفهان از هفته گذشته کار واکسیناسیون فرهنگیان را آغاز کردند و حدود 2500 نفر از آنها نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند.
امیرپور ادامه داد: دریافت واکسن کرونا اجباری نیست و به صورت داوطلبانه است و تمامی فرهنگیان شهرستان‌های اردستان و گلپایگان که خواهان دریافت واکسن بودند، طی چهار روز گذشته واکسن دریافت کردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به گروه‌های هدف فرهنگی که واجد دریافت واکسن هستند، اظهار داشت: کادر رسمی آموزش و پرورش، معلمان مدارس غیردولتی، معلمان بازنشسته شاغل به صورت حق التدریس، معلمان پیش دبستانی و نیروهای خدماتی این مراکز می‌توانند واکسن کرونا تزریق کنند.
وی افزود: در استان اصفهان حدود 70 هزار نفر فرهنگی مشغول به خدمت هستند که باید واکسینه شوند و از این تعداد حدود 30 هزار نفر هم در کلانشهر اصفهان واجد دریافت واکسن هستند.
امیرپور خاطرنشان کرد: بعد از معلمان، راننده‌های سرویس مدارس هم در الویت دریافت واکسن قرار دارند و این کار توسط هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تاکسیرانی صورت خواهد گرفت.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان در کلانشهر اصفهان از فردا به صورت رسمی آغاز خواهد شد، گفت: از ساعت 9 صبح یکشنبه دهم مرداد‌ماه فرهنگیان شاغل در اصفهان روزانه واکسن دریافت می‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد