hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > داورپناه: به غیر از دیدار مقابل تیم ملی بسکتبال آمریکا در ۲ بازی دیگر خوب بودیم

داورپناه: به غیر از دیدار مقابل تیم ملی بسکتبال آمریکا در ۲ بازی دیگر خوب بودیم

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.
سعید داورپناه ملی پوش بسکتبال کشورمان پس از شکست تیم ملی بسکتبال ایران برابر فرانسه در بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: ما به المپیک آمده بودیم که سه بازی خوب انجام دهیم. با وجود اینکه همه می‌گفتند گروه ما سخت است، اما به غیر از بازی با آمریکا در دو بازی دیگر خوب کار کردیم و شخصیت خوبی از خودمان نشان دادیم. فرانسه موفق به شکست آمریکا شده بود، اما ما مقابل فرانسه خیلی خوب بازی کردیم.
داور پناه در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای که برای بازی با فرانسه داشت، توانست کاملاً در زمین اجرا کند، تاکید کرد: بله ما خیلی خوب کار کردیم. مقابل تیمی که قهرمان جهان و آمریکا را شکست داده است با اختلاف ۱۷ امتیاز شکست خوردیم. از طرفی بهترین بازیکن ما با مصدومیت بازی کرد. الان هم خدا را شکر که همه از بازی راضی هستند. این رویداد برای ما تمام شده است.
ملی پوش بسکتبال ایران در خصوص اینکه وداع زودهنگام با المپیک برای او سخت نیست، تصریح کرد: چرا خیلی سخت است. اگر در سال بتوانیم ۶ - ۷ مسابقه اروپایی داشته باشیم عملکرد ما بهتر خواهد شد. کشور‌هایی نظیر فرانسه در سال ۱۳ تا ۱۴ بازی انجام می‌دهند، اما ما شاید ۲ تا ۳ بازی هم با کشور‌های اروپایی در سال نداشته باشیم. اگر ۳۰ بازی با کشور‌های اروپایی در سال داشته باشیم شرایط تغییر خواهد کرد. برای حضور موفق‌تر در المپیک ۱۰۰ درصد باید رویکرد ما تغییر کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد