hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت گوشت قرمز کاهش یافته است

قیمت گوشت قرمز کاهش یافته است

معاون جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در چند هفته اخیر قیمت گوشت به دلیل افزایش عرضه دام به بازار، روند کاهشی داشته و امید است در آینده بتوان با برطرف کردن مشکلات تامین نهاده، علوفه و آب، دام موجود را حفظ کرده و نگرانی برای آینده گوشت قرمز به وجود نیاید.
حسین ایراندوست در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چند هفته اخیر قیمت گوشت به دلیل افزایش عرضه دام به بازار، روند کاهشی داشته و امید است در آینده بتوان با برطرف کردن مشکلات تأمین نهاده، علوفه و آب، دام موجود را حفظ کرده و نگرانی برای آینده گوشت قرمز به وجود نیاید.
وی افزود: شرایط بازار گوشت قرمز بیش از حد نرمال شده و از رونق افتاده به طوری که برای تولید کننده ایجاد ضرر می‌کند.

صادرات دام سبک هنوز عملیاتی نشده است

معاون جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: هنوز شیوه نامه اجرایی عملیاتی شرایط صادرات گوشت قرمز به استان‌ها ابلاغ نشده است، تا زمانی که این دستورالعمل ابلاغ نشده امکان عملیاتی شدن آن وجود ندارد.
ایراندوست اضافه کرد: گوشت قرمز که به بازار عرضه می‌شود بیش از نیاز مشتری است، در چنین شرایطی با صدور مجوز صادرات، علاوه بر ارزآوری، مشکلات تأمین علوفه و نهاده توسط دام کاهش یافته و نقدینگی دامداران نیز افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد: اکنون دامداران برای فروش دام در کشور با مشکلاتی از جمله قیمت کم، نبود خریدار و یا به موقع پرداخت نشدن مطالبات مواجه هستند، این موضوعات منجر به ضرر دامداران شده بنابراین صادرت می‌تواند عرضه و تقاضای گوشت را تنظیم کند.
معاون جهاد کشاورزی استان اصفهان تاکید کرد: البته دام مازاد مجوز صادرات نداشته و فقط دام پرواری مازاد با نظارت کامل صادر می‌شود تا مشکلی برای تأمین گوشت در آینده به وجود نیاید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد