hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خوش‌خبر: صعود والیبالیست‌ها به مرحله بعدی المپیک ۲۰۲۰ امکان‌پذیر است

خوش‌خبر: صعود والیبالیست‌ها به مرحله بعدی المپیک ۲۰۲۰ امکان‌پذیر است

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظر من صعود تیم والیبال کشورمان به مرحله بعدی رقابت‌های المپیک سخت اما شدنی است.
محمد خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در رقابت های المپیک توکیو، درباره آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی و تمرینات پیش از بازی حساس با کانادا گفت: دیروز بازی نسبتاً سبک تری در قیاس با لهستان داشتیم. فردا هم با کانادا بازی می‌کنیم که پیروزی در آن می تواند جواز حضور ما در مرحله بعدی باشد. از صبح امروز برای تمرین، به سالن برگزاری رقابت ها آمده ایم. خوشبختانه مصدوم نداریم و امیدوارم با مسابقه خوب فردا صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم.
وی افزود: البته کانادا بسیار تیم خوب و قدرتمندی است؛ در رقابت های خود خوب ظاهر شده و پا به پای حریف خود پیش رفته هرچند که در نهایت شکست خورده است. الان با دو شکست پیاپی، برای پیروزی مقابل ایران به میدان می آید. لذا بازی فردا خیلی سخت است.
خوش خبر تصریح کرد: در صورت شکست، ما دو بازی دیگر با ایتالیا و ژاپن داریم. همه تلاش و عزم ما این است که کار را به اما و اگر نرسانیم. تیم ایتالیا کمی متزلزل است اما ژاپن بسیار قدرتمند و راسخ وارد میادین شده است. ما شانس صعود داریم اگر مثل دو بازی قبل بازی کنیم، قطعا از پس کانادا بر می آییم. به نظر من صعود تیم والیبال کشورمان به مرحله بعدی رقابت های المپیک سخت اما شدنی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد