hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > اینانلو: از خوشحالی مدال فروغی فقط گریه نکردم/ به توانایی او ایمان داشتم

اینانلو: از خوشحالی مدال فروغی فقط گریه نکردم/ به توانایی او ایمان داشتم

سرمربی تیم تیراندازی اندونزی گفت که به توانایی جواد فروغی ایمان داشته و می‌دانسته او چه تیرانداز قدرتمندی است.
ابراهیم اینانلو ، درباره کسب نخستین مدال طلای تیراندازی در المپیک توسط جواد فروغی در تپانچه بادی 10 متر اظهار داشت: من بعد از مسابقات به دهکده برنگشتم و در سالن ماندم تا فینال تپانچه و رقابت جواد فروغی را ببینم. فینال‌های او در مسابقات هند و کرواسی را دیده بودم و می‌دانستم چقدر قوی است و به او ایمان داشتم. خدا را شکر که وی به مدال طلا رسید.
وی در ادامه افزود: با کسب این مدال طلا روزهای خوبی را از نظر توجه‌ ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیش‌بینی می‌کنم.
سرمربی ایرانی تیم تیراندازی اندونزی تأکید کرد: این مدال نتیجه داشتن سه فینالیست در ادوار گذشته المپیک ریو و المپیک لندن یعنی الهه احمدی و نجمه خدمتی است و تمام اینها وزارت ورزش و کمیته ملی‌ المپیک را مجاب کرد که بیشتر از گذشته به این رشته بها بدهند. با وجود تمام مشکلات بچه‌ها سفرهای خوبی داشتند. این مدال نتیجه تلاش 20 ساله فدراسیون از زمان ریاست آقای هاشمی تا آقای دادگر است.
اینانلو یادآور شد: امیدوارم مشکلاتی که بچه‌ها به لحاظ مهمات داشتند، ادامه‌دار نباشد. خیلی از شرکت‌ها و کارخانه‌ها بعد از کسب طلای فروغی به ایران تبریک گفتند. آنها می‌گفتند ما می‌خواهیم به ایران کمک کنیم، ولی مسائل سیاسی اجازه نمی‌دهد به صورت مستقیم این کمک را انجام دهیم‌.
سرمربی سابق تیم تفنگ کشورمان درباره حس و حالش پس از دریافت این مدال گفت: من همراه نجمه خدمتی و هانیه رستمیان در سالن بودم و از دیدن این موفقیت بسیار خوشحال شدم و فقط گریه نکردم. تیراندازان باز هم پتانسیل خلق شگفتی را دارند و امیدوارم باز هم ایران در تیراندازی به مدال برسد.
وی تصریح کرد: بعد از تکواندو، کشتی، وزنه‌برداری و دوومیدانی رشته تیراندازی هم در المپیک مدال‌آور شد و قطعاً در بحث بودجه و نگاه دولت و وزارت ورزش این رشته تغییر خواهد کرد و امیدوارم این تغییرات نتایج بهتری را در مسابقات و آینده تیراندازان داشته باشد. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد