hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > میرزایی: دربی اصفهان همیشه جذاب است

میرزایی: دربی اصفهان همیشه جذاب است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم یک قهرمانی به مردم اصفهان هدیه کنیم چون لیاقت آنها بیش از این‌ها است.
رضا میرزایی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دربی اصفهان همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده است؛ خدا را شکر می‌کنم که امروز توانستیم با یک نتیجه خوب بازی را ببریم و به بازی آینده امیدوار باشیم و یک قهرمانی به مردم اصفهان هدیه کنیم. مردم اصفهان لیاقت بیشتر از این‌ها را دارند و همیشه برای ما سنگ‌تمام گذاشته‌اند.
وی ادامه داد: در تیم بزرگی مثل سپاهان بازیکن هر زمانی به زمین می‌آید، باید بداند که برای چه تیمی بازی می‌کند و باید همیشه بهترین عملکرد را داشته باشد چون مردم از این تیم توقع دارند. سپاهان تیم بزرگی است که همه دوست دارند برای این تیم بازی کنند و بازیکن باید هر بازی آماده باشد و هر زمانی که تیم به او نیاز دارد، بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد و من هم خدا را شاکرم که توانسته‌ام عملکرد خوبی داشته باشم.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان خطاب به هواداران این تیم گفت: برای چندمین بار از هواداران تشکر می‌کنم و فقط می‌توانم با ارائه بازی خوب آنها را خوشحال کنم. من اهل اصفهانم و حدود 13 تا 14 سال است که عضو باشگاه سپاهان هستم و امیدوارم با بازی‌های خوب خود هواداران را خوشحال کنم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد