hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دلیل روشن بودن چراغ برخی پارک‌های زنجان چیست؟

دلیل روشن بودن چراغ برخی پارک‌های زنجان چیست؟

شهردار زنجان با اشاره به خاموش کردن روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها برای ممانعت از تجمع شهروندان، گفت: شهروندان خود باید احساس خطر کرده و از تجمع در این اماکن خودداری کنند.
حبیب‌الله ملایی‌یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس دستور ستاد استانی کرونا و باتوجه به قرارگیری شهر زنجان در ناحیه قرمز، همه پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل بوده و مردم از تجمع در این مناطق باید جداً خودداری کنند؛ البته شهرداری نیز تا حد امکان روشنایی این مناطق را کاهش داده است.
وی تصریح کرد: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که روشنایی برخی از پارک‌ها متصل به روشنایی تاسیسات شهری هستند و قطع کردن آن نیاز به یک‌سری زیرساخت است و امکان اینکه ما روشنایی را خامش کنیم، در این نقاط وجود ندارد.
این مسئول با اشاره به اینکه یکی از معضلات پیرامونی خاموش کردن روشنایی پارک‌ها، مساعد شدن شرایط برای سرقت تاسیسات است که این موضوع نیز معضلی برای شهرداری به حساب می‌آید، تصریح کرد: یکی دیگر از راهکارهای شهرداری در وضعیت فعلی، آبیاری چمن در ساعات پایانی روز است ولی شهروندان باید بدانند که خودشان باید برای جان خانواده اهمیت قائل شده و از حضور در تجمعات خودداری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد