درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 81638 | 03 مرداد 1400 ساعت 11:47

قضاوت زن ایرانی در بازیهای المپیک توکیو

سیمین رضایی داور المپیکی تنیس روی میز ایران در مرحله یک چهارم نهایی المپیک توکیو قضاوت کرد.
قضاوت زن ایرانی در بازیهای المپیک توکیو


سیمین رضایی قضاوت دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی میکس دوبل فرانزیسکا و سولیا از آلمان در مصاف با میزوتانی و میما ایتو از کشور میزبان را بر عهده داشت. این بازی حساس و نفس‌گیر به گیم سرنوشت ساز هفتم کشیده شد و در این گیم نتیجه با حساب ۱۶ بر ۱۴ به نفع نماینده ژاپن به پایان رسید. رضایی در این مسابقه قضاوت عادلانه‌ای را به نمایش گذاشت که موجب رضایت سرداور مسابقات بود.


عکس خوانده نمی‌شود