درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 81168 | 29 تیر 1400 ساعت 14:26

محرومیت و جریمه نقدی برای شهاب گردان

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار ذوب آهن و سایپا اعلام کرد.
محرومیت و جریمه نقدی برای شهاب گردان


 بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپا، 14 تیرماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و شهاب گردان، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج وی شد، به 5 جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای صادره قابل تجدید نظر است)
گفتنی است، پنج جلسه محرومیت با احتساب با محرومیت ناشی از دستور موقت محسوب شده و قرار دستور موقت شماره 655 مورخ 14 تیرماه لغو می شود.


عکس خوانده نمی‌شود