hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده در اصفهان + لیست کشتارگاه‌ها

راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده در اصفهان + لیست کشتارگاه‌ها

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده در این کلانشهر خبر داد و گفت: به مناسبت عید قربان ذبح دام فقط در کشتارگاه‌های مجاز بلامانع است و با افرادی که در این روز اقدام به فروش دام زنده یا کشتار دام در سطح شهر کنند، برخورد قانونی می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان و ممنوع بودن ذبح دام در سطح شهر ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده در این روز راه‌‎اندازی می‌شود که از ساعت هفت صبح تا بعد از ظهر فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده مورد تأیید دامپزشکی است، تاکید کرد: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا به مناسبت عید قربان، دام تنها در کشتارگاه‌های تحت نظر اداره کل دامپزشکی کشتار می‌شود و در هر محلی غیر از کشتارگاه‌های مجاز ممنوع است همچنین شهروندان می‌توانند نذورات خود را در مکان‌های اعلام شده تحویل دهند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: چنانچه در روز عید قربان افرادی در سطح شهر اقدام به فروش دام زنده یا کشتار دام در محل‌های غیرمجاز کنند، نیروهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری برخوردهای قانونی را انجام خواهند داد، البته هماهنگی‌های لازم با دامپزشکی، اداره بهداشت و اداره اماکن انجام شده است.

به گزارش ایمنا، لیست ایستگاه‌های عرضه دام زنده در شهر اصفهان به شرح زیر است:

راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده در اصفهان + لیست کشتارگاه‌ها
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد