hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تایید شد؛ پیشنهاد ناپولی به مهاجم تیم ملی ایران

تایید شد؛ پیشنهاد ناپولی به مهاجم تیم ملی ایران

مدیرورزشی سابق باشگاه زنیت بالاخره به شایعات پایان داد و از این گفت که در زمان حضورش در این باشگاه، سردار آزمون پیشنهاد خوبی داشته است.
سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی روز‌های خوبی را در باشگاه زنیت روسیه سپری می‌کند. او علاوه بر اینکه در این باشگاه به عناوین قهرمانی رسیده عنوان آقای گلی لیگ روسیه را هم به کارنامه اش اضافه کرده تا حالا یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان تیمش باشد.
به گزارش فرارو، سردار البته این فرصت را داشت تا همین فصل گذشته هم از عنوان آقای گلی اش دفاع کند، ولی غیبت در بازی آخر این فرصت را از او گرفت تا آرتم ژوبا، همتیمی سردار و کاپیتان زنیت آقای گل لیگ روسیه شود.
بازی‌های خوب سردار آزمون، اما در دو سه فصل اخیر همراه شده با شایعاتی که خبر می‌دهند او قرار است این باشگاه روسی را به مقصد یک تیم بزرگ در اروپا ترک کند. با وجود اینکه دو سه سالی از این شایعات می‌گذرد، اما سردار آزمون هنوز بازیکن زنیت است و از لیگ روسیه جدا نشده است. این موضوع آن قدر بازتاب داشت که نهایتا عده‌ای سردار را متهم به بازارگرمی کرده و می‌گفتند هیچ پیشنهاد جدی‌ای ندارد.
این موضوع امسال هم برای سردار آزمون در حال تکرار شدن است و در شرایطی که عنوان می‌شود دو تیم مطرح اروپایی به او پیشنهاد داده اند، ولی همچنان در زنیت مانده است. حالا، اما در گزارشی که طرفداری نوشته شایعه بازارگرمی سردار آزمون رد شده است. در واقع در این گزارش اشاره شده به صحبت‌های «خاویر ریبالتا» مدیر ورزشی فصل گذشته باشگاه زنیت با رادیو ناپولی؛ او فردی بود که نقل و انتقالات باشگاه زنیت زیر نظرش انجام می‌شد. ریبالتا حالا درباره پیشنهاد ناپولی به سردار آزمون به رادیو ناپولی می‌گوید: زمانی که در زنیت بودم، یک بار با من تماس گرفته شد؛ حتی از طریق یک ایجنت هم مذاکره کردیم، اما باشگاه به توافق نرسیدیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد