hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعالیت تالارها و رستوران‌ها در شهرستان‌های قرمز خراسان جنوبی ممنوع شد

فعالیت تالارها و رستوران‌ها در شهرستان‌های قرمز خراسان جنوبی ممنوع شد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: فعالیت تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها به صورت پذیرش مهمان ممنوع شده است و فقط می‌توانند به صورت بیرون بر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.
علی تهوری، امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه به رسانه‌های گروهی گفت: با توجه به قرار گرفتن تعدادی از شهرستان‌های استان در وضع قرمز کرونایی و روند افزایشی شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استان، فعالیت تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها به صورت پذیرش مهمان ممنوع شده است و فقط می‌توانند به صورت بیرون بر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت سلامت مردم به جهت جلوگیری و کنترل انتشار ویروس کرونا، تمام واحدهای صنفی مجاز به فعالیت نیز در کل استان بیش از پیش موظف به رعایت پروتکل‌های و عدم پذیرش مشتری بدون ماسک هستند.
وی با اشاره به اینکه بازرسان سازمان، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و اماکن بر فعالیت واحدهای صنفی در دو شیفت صبح و عصر نظارت دارند، تصریح کرد:  در صورت فعالیت باشگاه‌های ورزشی و پذیرش مهمان در رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی واحدهای مذکور ضمن اعمال تخلف ، توسط پلیس اماکن پلمب خواهند شد.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در واحدهای صنفی الزامی است، گفت: متصدیان واحدهای صنفی از ارائه خدمت و فروش کالا به مشتریان فاقد ماسک و کسانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در واحد صنفی خودداری کنند.
تهوری تاکید کرد: در صورت استفاده نکردن متصدی واحد صنفی و مشتری از ماسک، متخلفان به اتهام رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به تعزیرات معرفی خواهند شد.
وی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر با همراهی همه مردم و اصناف روند ابتلاء به بیماری کاهش یابد و فعالیت واحدهای مذکور از سر گرفته شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد