hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > حال ۱۴۳ بیمار کرونایی یزد وخیم است/عزم همگانی برای مهار کرونا

حال ۱۴۳ بیمار کرونایی یزد وخیم است/عزم همگانی برای مهار کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر ۱۴۳ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند که حال آنها وخیم است.

محمود نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به افزایش موارد مثبت و افزایش موارد بستری، رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش حائز اهمیت است و همکاری آحاد مردم جامعه و حمایت تمامی ارگانها را می طلبد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۸۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند که از این تعداد ۱۴۳ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه تحت حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته ۳۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

وی با اشاره به رعایت ۴۸ درصدی شیوه نامه های بهداشتی در کشور گفت: در حال حاضر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان یزد ۳۴ درصد گزارش شده است.

نوری شادکام اظهار داشت: با رعایت قوانین بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری و سهل انگاری، می توانیم شیب تند کرونا را کند کنیم.

وی تاکید کرد: همشهریان یزد برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از برگزاری دورهمی های خانوادگی و مراسم عروسی و عزا جدا خودداری کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد