hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سرمربی تیم‌ملی تنیس‌ روی‌میز اعزامی به المپیک ۲۰۲۰: به موفقیت عالمیان خوش‌بین هستم

سرمربی تیم‌ملی تنیس‌ روی‌میز اعزامی به المپیک ۲۰۲۰: به موفقیت عالمیان خوش‌بین هستم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نیما عالمیان ورزشکار اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سرگذاشته و خوش‌بینم که نتیجه خوبی کسب کند.
جمیل لطف‌اله‌نسبی سرمربی کردستانی و صاحب‌نام تیم ملی تنیس روی میز ایران 26تیرماه با بدرقه مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از طریق فرودگاه امام خمینی(ره)؛ تهران را به مقصد توکیو محل برگزاری رقابت‌های المپیک 2020 ترک کرد. تیم ملی تنیس‌روی ایران با یک ورزشکار (نیما عالمیان) به سرمربیگری جمیل لطف‌اله نسبی در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو حضور پیدا خواهد کرد.
لطف‌اله‌نسبی به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان و المپیک بزرگسالان حضور پیدا کرده و در بازی‌های المپیک 2016 برزیل هدایت نوشاد و نیما عالمیان نمایندگان کشورمان در المپیک را برعهده داشت.
این سرمربی کردستانی تیم ملی تنیس روی میز ایران در چندین دوره مسابقات جهانی همراه تیم ملی کشورمان شرکت کرده و در پنجاه و چهارمین دوره رقابت‌های جام جهانی تنیس روی میز همراه با ملی پوشان کشور برای نخستین بار در تاریخ این رشته در کشورمان عنوان دوم تیمی مسابقات دسته دو قهرمانی جهان 2018 "هالمستاد سوئد" را کسب کرده و موفق شدند به دسته یکم این رقابت ها صعود کنند. 
این صعود تاریخی نخستین صعود پینگ پنگ بازان کشورمان به دسته یک جهانی بوده‌ که پس از پیروزی بر تیم پُرقدرت اوکراین صورت گرفت و لطف‌اله نسبی هدایت این تیم را برعهده داشت.
لطف‌اله نسبی نخستین و تنها مربی ایرانی است که موفق شده‌ تیم ملی بزرگسالان ایران را به سطح مسابقات دسته یک جهان ارتقاء داده و جزو 24 تیم برتر دنیا قرار دهد. این عملکرد بهترین نتیجه تاریخ تنیس روی میز ایران در رقابت‌های تنیس روی میز جام جهانی بزرگسالان بوده‌ است.

لطف‌اله‌نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از آمادگی کامل نیما عالمیان خبر داد و گفت: این ورزشکار صاحب‌نام‌ از وضعیت روحی و جسمی خوبی برخوردار است.
وی افزود: عالمیان تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سرگذاشته و خوش‌بینم که در المپیک نتیجه خوبی کسب کند.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان بیان کرد: امیدوارم مردم با دعای خیر خود ما را فراموش نکرده و عالمیان نیز با همان غیرت همیشگی به میدان مسابقات رفته و خوشحالی بیش از پیش ملت ایران را فراهم کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد