hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مقایسه سیتروئن C۳ با کیا سراتو ۲۰۰۰+ مشخصات فنی

مقایسه سیتروئن C۳ با کیا سراتو ۲۰۰۰+ مشخصات فنی

مشخصات فنی سیتروئن C۳ و کیا سراتو ۲۰۰۰ در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، سیتروئن C3 با کیا سراتو 2000 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.    

معرفی سیتروئن C۳:

سیتروئن C۳، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال ۲۰۱۶ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۶۳ اسب بخار در ۳۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۴۳ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.
مقایسه سیتروئن C3 با کیا سراتو 2000+ مشخصات فنی
در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده شش سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۰ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است.
مقایسه سیتروئن C3 با کیا سراتو 2000+ مشخصات فنی
از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم هشدار زمان استراحت راننده ، سیستم کنترل فشار باد تایر ، دزدگیر ضد سرقت پیشرفته ، دوربین و سنسور پارک عقب خودرو با قابلیت نمایش فاصله ، چراغ عقب هالوژن و ۳ بعدی ، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی به همراه گرمکن ، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS اشاره کرد.
مقایسه سیتروئن C3 با کیا سراتو 2000+ مشخصات فنی

معرفی کیا سراتو ۲۰۰۰:

کیا سراتو ۲۰۰۰، خودرویی ساخت کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۹۹۹ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۶۱ اسب بخار در ۶۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۰۹ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۷۰۰ دور در دقیقه است.
مقایسه سیتروئن C3 با کیا سراتو 2000+ مشخصات فنی
در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ دنده خودکار تیپ ترونیک استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۰.۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۰ لیتر است.
مقایسه سیتروئن C3 با کیا سراتو 2000+ مشخصات فنی
از جمله امکانات این خودرو می توان به پدال تعویض دنده پشت فرمان ، سیستم Flex Steer (قابلیت تنظیم عملکرد فرمان به سه حالت Comfort، Normal و Sport) ، دوربین عقب ، صفحه نمایش Supervision ، روکش چرمی فرمان ، گرمکن غربالک فرمان ، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو ، خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب ، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو ، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۱۰ جهت ، کروز کنترل اشاره کرد.
مقایسه سیتروئن C3 با کیا سراتو 2000+ مشخصات فنی
همچنین این خودرو مجهز به چراغ‌های LED برای روز در جلو و چراغ‌های LED در عقب ، سیستم Smart Key ، چراغ‌های هوشمند روی دستگیره و آینه‌های جانبی هماهنگ با Smart Key ، سنسور پارک در جلو و عقب ، رینگ‌های ۱۷ اینچی (رینگ‌های ۱۵ و ۱۶ اینچی نیز قابل نصب است) ، حافظه تنظیمات صندلی راننده برای دو نفر ، سیستم استارت دکمه‌ای ، روکش چرمی صندلی‌ها ، تزئینات کربنی ، سیستم کمکی در سربالایی (HAC) ، سانروف ، بال عقب است.
خودرو
سیتروئن C3کیا سراتو 2000
کشور سازنده
فرانسهکره جنوبی
سال (طراحی)
20162014
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1598سی سی1999سی سی
حداکثر قدرت
163 اسب بخار در 3000 دور در دقیقه161 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
243 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه209 نیوتن متر در 4700 دور در دقیقه
جعبه دنده
شش سرعته خودکار6 دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب 0 تا 100
10 ثانیه10.5 ثانیه
حداکثر سرعت
200 کیلومتر در ساعت210 کیلومتر در ساعت
وزن
1250 کیلوگرم1230 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
3996 طول ، 1829 عرض ، 1474 ارتفاع4560 طول ، 1780 عرض ، 1435 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2540 میلیمتر2700 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
6.7 لیتر در هر صد کیلومتر8.4 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
45 لیتر50 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 6یورو 4
ترمز و پایداری
سیستم ترمز ضد قفل ABS چهارکاناله ، EBD ، ESP ، ASR ، EBA ، HACESC ، ABS ، EBD ، VSM
کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، کیسه هوای جانبی ، کیسه هوای پرده ایکیسه هوا برای سرنشینان جلو ، کیسه هوای جانبی ، کیسه هوای پرده‌ای ، مجموعا 10 کیسه هوا
سیستم صوتی
نمایشگر لمسی 7 اینچی چند رسانه ای ، شش عدد بلندگوسیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 و مجهز به صفحه نمایش 4.2 اینچی لمسی به همراه 6 بلندگو ، ورودی USB و iPod ، دکمه‌های کنترلی سیستم صوتی روی فرمان ، بلوتوث
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد