hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های جدید کرونایی در خراسان‌شمالی اعمال می‌شود

محدودیت‌های جدید کرونایی در خراسان‌شمالی اعمال می‌شود

استاندار خراسان‌شمالی از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان خبر داد و گفت: ترددهای غیر ضروری باید در استان متوقف شود.
محمدعلی شجاعی امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بر تدابیر ویژه برای مراکز عرضه و فروش دام با توجه به نزدیک بودن عید قربان، ممنوعیت ترددهای غیر ضروری و نظارت بیشتر بر کار اصناف، کسبه ها، تالارها و رستوران ها تاکید کرد و اظهار داشت: ترددهای غیر ضروری باید در استان متوقف شود.
وی افزود: کنترل بیماری کرونا نتیجه کار تیمی، همراهی مردم، فهم مشترک مسئولان و انسجام تمام اجزای حاکمیت استان است. تمام فرمانداران شهرستان‌ها موظف هستند با توجه به نزدیک بودن عید قربان٬ در شهرستان‌ها متناسب با جمعیت آن٬ نقاطی را برای عرضه و فروش دام‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین کرده و اطلاع‌رسانی کنند.
استاندار همچنین خواستار اعمال محدودیت‌های بیشتر شد و تصریح کرد: محدودیت‌ها باید در شهرستان‌هایی که در جوار شهرهایی با وضعیت بدتر قرار دارند، اعمال و کنترل شود.
شجاعی همکاری‌های اصناف و کسبه را در دوران اعمال محدودیت‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای ادامه روند کار کسبه‌، رستوران ها و تالارها براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا عمل خواهیم کرد.
وی تنها راه اعمال محدودیت بر روند کار اصناف و کسبه‌ها را نظارت با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و افزود: در شرایط اقتصادی حال حاضر به‌هیچ عنوان دنبال اعمال محدودیت مطلق نیستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد