hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > علت تغییر طعم آب شرب اصفهان

علت تغییر طعم آب شرب اصفهان

رئیس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: تغییر طعم آب به دلیل تفاوت در میزان سختی و هدایت الکتریکی آب چاه‌ها نسبت به آب تصفیه شده است و آلودگی محسوب نمی‌شود. آلودگی آب به معنای بیماری زا بودن آب است و هر نوع عدم شفافیت در ظاهر آب، آلودگی محسوب نمی‌شود.
مهرداد خورسندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آلودگی آب به معنای بیماری زا بودن آب است و هر نوع عدم شفافیت در ظاهر آب، آلودگی محسوب نمی‌شود. چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از شبکه ما استفاده می‌کنند که کل این شبکه به هم متصل است.
وی افزود: اینکه آب شرب برخی از مناطق آلوده است، یک ادعای کذب است؛ زیرا کل شبکه به هم متصل است و نمی‌شود فقط در آب شرب برخی از محلات عدم شفافیت و بوی نامطبوع احساس کرد.
رئیس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص مزه متفاوت آب برخی از خانوارها تصریح کرد: تغییر مزه و طعم آب شرب به دلیل تغییر ذائقه است؛ در روزهایی که مصرف بالا است، بعضی از چاه‌های محلی تحت نظر بهداشت محیط و با تاییدیه و بررسی‌های آزمایشگاهی وارد مدار می‌شود.
خورسندی ادامه داد: آب چاه‌ها معمولاً سختی دارد که موجب تغییر ذائقه می‌شود و خانه‌هایی که به این چاه‌ها نزدیک است ممکن است این مزه متفاوت را بیشتر احساس کنند.
وی تاکید کرد: تغییر طعم آب به دلیل تفاوت میزان سختی و هدایت الکتریکی آب چاه‌ها نسبت به آب تصفیه شده است و آلودگی محسوب نمی‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد