hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نعمتی: بابت سقوط از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می‌کنم

نعمتی: بابت سقوط از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می‌کنم

مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بر این عقیده است که آنها می‌توانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند.
وحید نعمتی ، در خصوص قطعی شدن سقوط تیمش به لیگ دسته اول، گفت: همه ما بابت این اتفاق ناراحت هستیم و باید از هواداران ماشین سازی بابت سقوط به لیگ دسته اول عذرخواهی کنم. تیم ما از همان شروع لیگ مشکلات زیادی داشت که می‌توان به مسائل مدیریتی، امکانات، مسائل مالی و تغذیه اشاره کرد. امسال در بحث کادر فنی صحبت نداشتیم و وقتی یک تیم با چنین وضعیتی مواجه می‌شود طبیعتاً کارش سخت می‌شود.
نعمتی درخصوص تقابل با پرسپولیس عنوان کرد:  بازی با پرسپولیس یک بازی متفاوت است و قطعاً بازیکنان ما برای این بازی انگیزه دارند و می‌خواهند خودشان را ثابت کنند. ما در بازی با سپاهان هم ثابت کردیم که تیم خوبی هستیم و مقابل فولاد هم به سختی شکست خوردیم. پرسپولیس هم بعد از 120 دقیقه بازی دربی قطعاً خسته است و ما می‌توانیم از این موضوع استفاده کرده و از آنها امتیاز بگیریم.
مدافع ماشین سازی در قسمت دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: ما در بازی‌های آینده بی‌انگیزه نخواهیم بود و باید شرافتمندانه فوتبال بازی کنیم البته سقوط ماشین سازی برای همه ما و هواداران اتفاق تلخی است ولی امسال مشکلات زیادی داشتیم و همین موضوع آسیب بزرگی به تیم زد. امیدوارم که ماشین‌سازی فصل آینده دوباره به لیگ برتر برگردد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد