hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای طرح فوق‌العاده ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها

اجرای طرح فوق‌العاده ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: طرح فوق‌العاده ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های سراسر استان اجرا می‌شود، این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضائی، انتظامی و یا به علت تصادف توقیف شده‌اند، نمی‌شود و مربوط به خودروهای توقیفی سال ۹۹ و قبل از آن است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضائی، انتظامی و یا به علت تصادف توقیف شده‌اند، نمی‌شود و مربوط به خودروهای توقیفی سال ۹۹ و قبل از آن است.

وی افزود: خودروهای فرسوده و فاقد سابقه شماره‌گذاری مشمول این طرح نیست، لازم است متقاضیان به دفاتر پلیس + ۱۰ در سراسر استان مراجعه نمایند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه زمان این طرح محدود است و شهروندان از این فرصت برای ترخیص اقدام کنند، تصریح کرد: امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه وجود دارد و هزینه پارکینگ به نرخ سال ۹۴ محاسبه خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت راننده مقصر در تصادفات و بیمه شخص ثالث گفت: از سال ۱۳۸۹ با تصویب قانون سوم برنامه توسعه، راننده مقصر نیز از کلیه حقوقی که به شخص ثالث تعلق می‌گیرد برخوردار خواهد بود و شرکت‌های بیمه نسبت به پرداخت دیه کامل و جبران ضرر و زیان جسمانی راننده برابر قانون اقدام می‌نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد