hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تشکیل پرونده برای نرخ ناعادلانه میوه دروغ است

تشکیل پرونده برای نرخ ناعادلانه میوه دروغ است

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان گفت: تشکیل پرونده برای نرخ ناعادلانه میوه توسط دادستانی اصفهان دروغ است.
ناصر اطرج رئیس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان ، درباره رویه قیمت گذاری‌ها در میادین میوه و تره بار درباره تشکیل پرونده در مورد قیمت گذاری‌های ناعادلانه اظهار داشت: این موضوع که معاون دادستان اصفهان برای قیمت گذاری ناعادلانه پرونده تشکیل داده است دروغ است، دادستانی پیشنهادی به کمیسیون نظارت ارائه دادند. کمیسیون نظارت مصوب کرد که نرخ گذاری با حضور چه دستگاه‌هایی انجام شود.

او درباره نرخ گذاری قیمت‌ها افزود: قیمت گذاری‌ها به صورت هفتگی انجام میشود. از جایی که بازار میوه بازار عرضه و تقاضا است به آن کشف قیمت میگویند. این کشف قیمت توسط افرادی از سازمان صنعت و معدن و بازرسی آن، بازرسی اصناف، نماینده دادستان، نماینده انجمن صنفی کشاورزان، نماینده سازمان میادین، نماینده اماکن و اتحادیه عمده فروشان و خرده فروشان انجام می‌شود.

اطرج این موضوع که معاون دادستان اصفهان برای قیمت گذاری ناعادلانه پرونده تشکیل داده است دروغ است دادستانی پیشنهادی به کمیسیون نظارت ارائه دادند. کمیسیون نظارت مصوب کرد که نرخ گذاری با حضور چه دستگاه‌هایی انجام شود.

اطرج گفت: عمده فروشان موظف هستند نرخ گذاری مشخص شده را رعایت کنند. در میدان بازرس‌های اصناف و سازمان صنعت ومعدن همه روزه از ساعت ۴ صبح برای کنترل و نظارت نرخ‌ها در میدان حضور دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد