hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۳ تیر ۱۴۰۰

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۳ تیر ۱۴۰۰

قیمت دلار در بازار آزاد صبح امروز به ۲۴ هزار و ۵۳۰ تومان رسید. سکه امامی ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورد و هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.
قیمت طلا ۱۸ عیار ساعت ۱۱ صبح امروز یک میلیون و ۵۴ هزار تومان بود. نرخ طلا از ظهر روز سه شنبه روی این عدد باقی مانده است.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز (تا ساعت ۱۱)

قیمت طلا ۱۸ عیار امروزقیمت طلا ۱۸ عیار سه‌شنبهقیمت طلا ۱۸ عیار دوشنبه یک میلیون و ۵۴ هزار تومانیک میلیون و ۵۴ هزار تومانیک میلیون و ۶۰ هزار تومان  

قیمت امروز سکه



سکه امامی در خرید و فروش‌های ابتدایی امروز کاهش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورد. نیم سکه ۳۰ هزار تومان و ربع سکه هم ۱۰ هزار تومان ارزان و به ترتیب پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سه میلیون و ۴۹۰ هزار تومان فروخته شدند.

قیمت انواع سکه در بازار امروز (تا ساعت ۱۱)

انواع سکهقیمت امروز قیمت سه‌شنبهقیمت دوشنبهسکه امامی۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار توماننیم سکهپنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومانپنج میلیون و ۵۸۰ هزار تومانپنج میلیون و ۶۴۰ هزار تومانربع سکهسه میلیون و ۴۹۰ هزار تومانسه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانسه میلیون و ۵۳۰ هزار تومان 

قیمت ارز در بازار آزاد

دلار صبح امروز ۲۸۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرد و ۲۴ هزار و ۵۳۰ تومان قیمت خورد. یورو هم با افت ۴۱۰ تومانی، از کانال ۲۹ هزار تومان عقب نشینی کرد و ۲۸ هزار و ۸۹۵ تومان به فروش رسید.

قیمت ارز آزاد در بازار امروز  (تا ساعت ۱۱)

ارزقیمت امروز قیمت سه شنبهقیمت دوشنبهدلار۲۴ هزار و ۵۳۰ تومان۲۴ هزار و ۸۱۰ تومان ۲۵ هزار تومانیورو۲۸ هزار و ۸۹۵ تومان۲۹ هزار و ۳۰۵ تومان ۲۹ هزار و ۶۵۰ تومان 

قیمت ارز در صرافی ملی

دلار در صرافی ملی هم امروز ارزان شد و با کاهش ۸۹ تومانی، ۲۴ هزار و ۳۸۳ تومان قیمت خورد. یورو هم ۵۱ تومان ارزان و ۲۹ هزار و ۲۳۹ تومان فروخته شد.
 
انواع ارزقیمت امروز قیمت سه‌شنبهقیمت دوشنبه
دلار۲۴ هزار و ۳۸۳ تومان۲۴ هزار و ۴۷۲ تومان۲۴ هزار و ۶۳۲ تومان
یورو۲۹ هزار و ۲۳۹ تومان۲۹ هزار و ۲۹۰ تومان۲۹ هزار و ۴۸۳ تومان
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد