hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نصراصفهانی: با آمادگی کافی به توکیو می‌رویم

نصراصفهانی: با آمادگی کافی به توکیو می‌رویم

سرمربی تیم تپانچه کشورمان گفت: بچه‌ها با ۷۰ درصد آمادگی وارد جام جهانی کرواسی شدند و توقع مدال نداشتیم.
محسن نصراصفهانی در خصوص میزان آمادگی تیراندازان در بخش تپانچه در آستانه اعزام این تیم به المپیک توکیو اظهار داشت:  بچه‌ها در شرایط خوبی دارند و امیدوارم در المپیک عملکرد خوبی داشته باشند و نمایندگان شایسته‌ای برای ایران باشند.
وی در خصوص عملکرد شاگردانش در جام‌جهانی کرواسی افزود: بچه‌ها با 70 درصد آمادگی وارد جام جهانی شدند و انتظار داشتیم که عملکرد خود را داشته باشند و توقع مدال نداشتیم.  چین به عنوان مدعی قهرمانی و کره‌جنوبی و ژاپن در این مسابقات حضور نداشتند و نمی‌توان روی این مدال که طلای جهان بود برای تکرار در المپیک حساب کرد.
سرمربی تیم تپانچه در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان گفت با توجه به غیبت رقبای اصلی در مسابقات کرواسی، شناخت کافی از حریفان‌مان در المپیک نداریم، تاکید کرد:  خیر. شرایط هر ورزشکار در مسابقه به خودش و مربی او بستگی دارد . تیراندازی یک رشته‌ای است که در آن ورزشکار رقیب ندارد و او عملکردی که در تمرینات داشته را در مسابقه به نمایش می‌گذارد و چون عدد و رقم وجود دارد، نسبت به آن معیار سنجی کردیم و عملکرد بچه‌ها را ارتقا دادیم. انشالله همین عملکرد را هم در المپیک به نمایش می‌گذاریم. نتیجه بستگی به سطح آمادگی رقیبان دارند بعلاوه بچه‌ها باید بتوانند عملکرد خود را داشته باشند.
نصراصفهانی در پاسخ به این سوال که آیا از رکوردهای تیراندازان رضایت دارید، تصریح کرد: خوشبختانه با اردوهای برون مرزی که  با حمایت رئیس فدراسیون انجام شد تمام برنامه‌های پیش بینی شده را انجام دادیم و با آمادگی خیلی خوب به ژاپن اعزام می‌شویم.
وی در پایان گفت: خوشبختانه مهمات و ساچمه و‌ تجهیزات کافی در اردوی مجارستان تهیه کردیم‌.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد