hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > مداخله اورژانس اجتماعی در موارد کودک آزاری و همسر آزاری

مداخله اورژانس اجتماعی در موارد کودک آزاری و همسر آزاری

قبادی دانا گفت: اورژانس اجتماعی در بحث‌های کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری و خودکشی وارد عمل می‌شود و مردم در مشاهده چنین مشکلاتی می‌توانند با شماره ۱۲۳ تماس بگیرند.
وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت:وظیفه سازمان بهزیستی ایجاد شرایط زندگی بهتر برای همه مردم است، اما گروه‌ها خاصی بیشتر از همه مخاطب این سازمان هستند مانند افراد دارای معلولیت، زنان، کودکان و سالمندان که علاوه بر سایر مردم توجه بیشتری در سازمان بهزیستی به آن‌ها می‌شود.
وی ادامه داد:معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی در بحث پیشگیری از بیماری‌های مادرزادی و ژنتیکی، غربالگری‌های پس از تولد که برای پیشگیری از معلولیت‌های شنوایی صورت می‌گیرد، بیش از ۳ هزار کلینیک مشاوره‌ای روانشناسی که به سلامت روان افراد کمک می کند و اورژانس اجتماعی را ما در سازمان بهزیستی داریم که بیش از ۴ هزار پرسنل مشغول به کار هستند.
رئیس سازمان بهزیستی افزود: اورژانس اجتماعی در بحث‌های کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری و خودکشی وارد عمل می‌شود و مردم در مشاهده چنین مشکلاتی می‌توانند با شماره ۱۲۳ تماس بگیرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد