hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > علوی: هاشمی‌نسب قبل از بازی مشکل داشت

علوی: هاشمی‌نسب قبل از بازی مشکل داشت

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: برخی علیه تیم فولاد جوسازی می‌کنند و می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند در حالی که این تیم در این مقطع به آرامش احتیاج دارد.
محمد علوی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال فولاد در هفته‌های اخیر اظهار داشت: خستگی اجازه نمی‌دهد تیم به پیروزی‌های پیاپی برسد؛ با این حال خوشحالم که رکورد زدیم و در شهر خودمان باخت نداریم. با ادامه این رکورد از تیم ماشین‌سازی هم که این هفته‌ها عملکرد بهتری داشته امتیاز گرفتیم و این جای خرسندی دارد.
وی دلیل عملکرد پر نوسان تیم فولاد در نتیجه گیری را فرسایشی شدن لیگ دانست و تصریح کرد: نوسانات طبیعی است چرا که بازیکنان خسته‌اند و پنجره بسته است. کل تیم‌ها پنجره‌شان باز است، اما تیم ما از جذب بازیکن محروم بوده و هست. گویا قرار است باز هم چنین اتفاقی رخ دهد و ممکن است باز هم پنجره بسته بماند. البته در جریان جزئیات نیستم، اما این‌ها به همان پرونده بلبلی مربوط است.
مدیر تیم فوتبال فولاد با اشاره به اتفاقی که برای مهدی هاشمی‌نسب در جریان بازی با ماشین‌سازی رخ داد، گفت: هاشمی‌نسب از قبل از بازی مریض بود و وقتی دیدمش حالش خوب نبود. در جریان بازی گرمای هوا، استرس بازی و هیجانات تاثیر گذاشت و حالش بدتر شد. از این رو امروز آزمایش‌هایی داد تا وضعیت خود را پیگری کند. به نظر می‌رسد مسمومیت یا فشار عصبی شرایط او را تشدید کرد. در هر حال کرونا نبود چرا که اخیرا تست دادیم و نشانه‌هایش شبیه کرونا نیست.
علوی با اشاره این که زمان مناسبی برای صحبت از جدایی مدیر یا سرمربی تیم فولاد نیست تصریح کرد: این حرف‌ها در عملکرد تیم تاثیرگذار است. از آن‌هایی که مسئول تیم هستند و این تیم را دوست دارند می‌خواهم در این شرایط حساس که ما جام حذفی را هم در پیش داریم به تیم آرامش بدهند. واقعاً مدیر خوبی داریم که برای این تیم زحمت کشید مثل آذری را جای دیگری پیدا نمی‌کنند. چون کارش را بلد است و وظایفش را به خوبی انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: نکونام هم مربی توانایی است و بعد از ۲۴ هفته در خانه خودش باخت نداشته است. او برای تیم فولاد شکل و شمایل خوبی ایجاد کرده و هر بازیکنی که برای تیم بازی می‌کند و هر اتفاق فنی که رخ می‌دهد از قبل برنامه ریزی شده است. لازم است وقتی این دو نفر برای تیم اینقدر اصولی زحمت می‌کشند ما هم آرامش را به تیم بدهیم و در این هفته‌های پایانی حرف از جدایی نزنیم.
مدیر تیم فولاد برخی انتقاد‌ها را غیر منصفانه دانست و با اشاره به حواشی اخیر تیم فولاد خاطر نشان کرد: برخی دوستان می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و جو سازی می‌کنند. امیدوارم متوجه کارشان باشند چرا که با این کار‌ها به تیم فولاد و فوتبال ایران ضربه می‌زند. فولاد تیمی است که واقعا درخشید و سهم زیادی در فوتبال ایران دارد. امیدوارم ما بتوانیم با وجود آذری و نکونام سهمیه آسیا را بگیریم و دوستان هم به تیم آرامش بدهند. اگر هم قرار است اتفاقی رخ دهد الان زمانش نیست.
علوی در مورد تلاش‌هایش برای آرام کردن نیمکت تیم فولاد نسبت به هفته‌های ابتدایی تصریح کرد: نیمکت ما واقعا یاغی نیست. گا‌هاً از نیمکت حریف حرف‌هایی می‌زنند و نیمکت ما واکنش نشان می‌دهند. اگر حریفان کاری به کار نیمکت ما نداشته باشند آنها هم کاری به کارشان ندارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد