hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۶۰۰۸ ماینر در اصفهان کشف شد / فعلاً برق خانگی قطع نمی‌شود

۶۰۰۸ ماینر در اصفهان کشف شد / فعلاً برق خانگی قطع نمی‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای خرداد تاکنون شش هزار و هشت دستگاه ماینر در یک هزار و ۲۳۰ مرکز با توان تولید ۱۷ مگاوات کشف و ضبط شده و این روند همچنان ادامه دارد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وزارت نیرو طی چند روز اخیر بی نظمی‌هایی را در زمینه تخصیص برق داشته است، اظهار داشت: این امر محقق نشد و آسیب‌های زیادی رادر استان اصفهان به همراه داشت.

وقوع ۲۵۰ حادثه آسانسور به دلیل قطع ناگهانی برق

وی افزود: از جمله این آسیب‌ها بیش از ۲۵۰ حادثه آسانسور بود که به دلیل قطعی ناگهانی برق اتفاق افتاد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه هرج و مرج خودروها در چهار راه‌های هنگام قطعی برق از دیگر آسیب‌های موجود در شهر اصفهان بود، ابراز داشت: از این رو شهرداری موظف شد تا با نصب جی پی اس برنامه‌ریزی برای ساماندهی این امر را در دستور کار قرار دهد و برای این مناطق برق پایدار تأمین شود.

اصفهان دو هزار مگاوات کمبود برق دارد

وی با تاکید بر اینکه اصفهان سالانه دو هزار مگاوات کمبود برق دارد گفت: باید وزارت نیرو برای ساخت نیروگاه‌ها در استان پیش از رسیدن به این وضعیت خاموشی‌های از پیش تعریف نشده اقدام می‌کرد.

شیشه فروش با اشاره به افزایش دوتا چهار درجه‌ای دما در استان اصفهان در خرداد و تیرماه ابراز داشت: این امر منجر به زودتر روشن شدن کولرها و افزایش مصرف برق شد.

وی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان اصفهان تا حدودی این مشکلات برطرف شده است، ابراز داشت: بر این اساس دو روز است که قطعی برق در بخش خانگی را در اصفهان نداشته‌ایم و برای قطعی برق صنایع نیز قراردادهایی را با آنها منعقد کرده‌ایم.

شناسایی یک هزار و ۲۳۰ مرکز فعالیت ماینر در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه جمع آوری ماینرها همچنان در دستور کار اداره برق قرار دارد، اضافه کرد: از ابتدای خرداد ماه تاکنون شش هزار و هشت دستگاه ماینر در یک هزار و ۲۳۰ مرکز با توان تولید ۱۷ مگاوات کشف و ضبط شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کاهش ساعت کاری از هفت صبح تا ۱۳ نیز برای کاهش مصرف برق تأثیر بسزایی داشته است، افزود: همچنین ادارات موظف به کاهش ۹۰ درصدی مصرف برق پس از ساعت یک و کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در زمان فعالیت شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد