hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هشدار استاندار سمنان نسبت به تغییر رنگ‌بندی‌ها؛ محدودیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه با جدیت اعمال شود

هشدار استاندار سمنان نسبت به تغییر رنگ‌بندی‌ها؛ محدودیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه با جدیت اعمال شود

 استاندار سمنان در پی تغییر رنگ دو شهرستان این استان به قرمز و نارنجی گفت: فرمانداران باید در اعمال محدودیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا جدیت بیشتری داشته باشند.

علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: قرار داشتن استان سمنان در همسایگی استان‌هایی نظیر تهران و مازندران که به لحاظ شیوع کرونا وضعیت خوبی ندارند، یک تهدید برای استان سمنان محسوب می‌شود.

وی گفت: سرایت بیماری کرونا در استان‌های هم‌جوار استان سمنان افزایش یافته است و پیک پنجم کرونا در این استان‌ها آغاز شده که این موضوعی بسیار نگران‌کننده است.

استاندار سمنان بیان کرد: در حال حاضر شهرستان گرمسار به لحاظ شیوع کرونا قرمز زنگ و شهرستان مهدی‌شهر از وضعیت زرد به نارنجی تغییر رنگ داده است.

آشناگر تأکید کرد: فرمانداران استان سمنان باید در اعمال محدودیت‌های لازم برای پیشگیری از ورود به پیک پنجم کرونا نظارت و جدیت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار گرفته‌ایم، حضور و تجمعات مردم در پارک‌ها و فضای سبز نیز مشاهده می‌شود که در شرایط کنونی برگزاری چنین تجمعاتی بسیار نگران‌کننده است و این مسئله خود به افزایش سرایت بیماری کرونا دامن می‌زند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود و مهدی‌شهر در وضعیت نارنجی، میامی، سرخه و آرادان در وضعیت زرد و شهرستان گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

آشناگر تأکید کرد: عمل به پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک، پرهیز از دورهمی های خانوادگی و مسافرت کردن از جمله مهم‌ترین مسائلی است که مردم باید همچنان به این مسائل توجه داشته باشند تا وضعیت استان سمنان به لحاظ شیوع کرونا وخیم نشود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد