hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > نمازی: سید ابراهیم رئیسی ظریف را در کابینه حفظ کند

نمازی: سید ابراهیم رئیسی ظریف را در کابینه حفظ کند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت جدید توضیحاتی ارائه داد.
علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره مهم‌ترین دغدغه‌های دولت آینده بیان کرد: مهم‌ترین مطالبه ملت از دولت جدید سامان دادن به حداقل معیشت و اشتغال و حوزه‌های اقتصادی کشور است. این مطالبه نخست است، زیرا در صحبت‌های انتخاباتی آقای رئیسی هم بر این موضوع تاکید شده بود.
او افزود: ادامه وضعیت فعلی به خصوص در زمینه انرژی برای مردم بسیار سخت است و آستانه تحمل مردم را به صفر نزدیک کرده و اگر به این وضعیت رسیدگی نشود شاهد اتفاقات ناگواری خواهیم بود. اولین اقدام آقای رئیسی که باید انجام شود برچیدن تحریم‌هاست؛ لذا آقای رئیسی باید یک وزیر امور خارجه توانمند و مسلط به امور بین الملل و مناصبات بین کشورها انتخاب کند؛ در همین زمینه پیشنهاد من این است که آقای محمدجواد ظریف را در کابینه نگاه داشته و با سرعت به سایر امور هم رسیدگی کند.
نمازی درباره همکاری جریان اصلاحات با دولت سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: جریان اصلاحات دلسوز کشور بوده و تجربه اجرایی بسیاری داشته و به پیچیدگی امور هم واقف است؛ آنها اعلام کرده‌اند که آماده هرگونه همکاری با دولت آقای رئیسی هستند و نقد دلسوزانه را نیز همراه خواهند کرد. نگاه اصلاح طلبان به موفقیت دولت و رسیدگی به مطالبات مردم است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد