hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست/ ورزشکاران معلول بهتر از افراد سالم نتیجه می‌گیرند

کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست/ ورزشکاران معلول بهتر از افراد سالم نتیجه می‌گیرند

جاهدی ملی پوش پارالمپیکی قایقرانی کشورمان درباره آخرین وضعیت خود قبل از آغاز مسابقات المپیک توضیحاتی را بیان کرد.
اسلام جاهدی ملی پوش قایقرانی کشورمان ، درباره آخرین وضعیت خود قبل از آغاز مسابقات پارالمپیک توکیو اظهار داشت: من مدتی قبل در مسابقات انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک توکیو موفق شدم سهمیه این رقابت‌ها را کسب کنم. امیدوارم با کسب سهمیه پارالمپیک توانسته باشم در این شرایط سخت اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا که همه مردم را مورد آزار قرار داده است، موفق عمل و دل مردم بزرگ ایران زمین را شاد کرده باشم.
او بیان کرد: چهارشنبه گذشته فدراسیون قایقرانی از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی تجلیل کرد. برگزاری اینگونه مراسم‌ها قطعا می‌تواند انگیزه بیشتری به ما بدهد تا بتوانیم در مسابقات پارالمپیک نتایج خوبی کسب کنیم. امیدوارم در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا بهترین عملکرد را داشته باشم.

کسب مدال در المپیک دور از دسترس نیست

ملی پوش قایقرانی پاراکانو درباره اینکه در مسابقات پارالمپیک توکیو چه نتیجه‌ای می‌تواند کسب کند بیان داشت: قطعا کسب مدال و روی سکو رفتن در رقابت‌های المپیک دور از دسترس نیست. در دوره قبل من تازه وارد این رشته شده بودم.

جوایز مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی در یک سطح قرار دارد

جاهدی گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم جوایزی که برای مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی در نظر گرفته می‌شود در یک سطح قرار دارد. با تمام احترامی که برای ورزشکاران سالم قائل هستم، اما خیلی وقت‌ها ورزشکارانی که از نظر جسمی مشکل دارند توانایی‌های خود در عرصه‌های جهانی را بیشتر از ورزشکاران سالم نشان داده اند. به هر حال من به عنوان ورزشکار پارالمپیکی این قول را به مردم می‌دهم که در مسابقات توکیو توانایی‌های خودم را به رخ جهانیان بکشم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد